VINKKIPINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Kootaan tähän kaikkia huippuja vinkkejä, ihan mitä vain josta olet saanut avun. Oli se sitten lääketieteellistä apua, apua siivouksessa, ruuanlaitossa, missä vaan. Niin kaikki täällä voi hyötyä loistoideoista ja kokemuksista.

Ja toivon että laitatte avainsanat paksunneittuina niin pitkänäkin sivurimpsuna tätä on helppo selata kun näkee missä on neuvoja mihinkäkin asiaan.

:attn: :wave: :flower:

Oma vinkkini:

Mulla oli joskus pahat syylät nuorena jalkapohjissa. Niin pahat että kävely sattui ja juuret olivat sioina verkostoina jalkojen pohjassa. Koitin monenlaisia lääkkeitä ja ei auttanut.
Sitten määrättiin LOUIS WIDMERIN WICARAN-voidetta ja tadaa, soli siinä :D :) . Alkoivat kuolemaan pian ja kaikki hävis eikä tullu takasin. Ehkä joku muukin saa avun.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Tuohan on reseptilääke. Tarvitsisin itsekin jotain apua kun kipeä syylä jalkapohjassa, ja sattuu kävellessä niinkuin joku lasinsiru painaisi.

Niin on, mutta sitä kannattaa vaatia sillä mulle se ainakin oli ainoa auttava lääke. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mustikkatahrat lähtevät valkoisista vaatteista tosi hienosti sappisaippualla.

mulla onlimen värinen body, mites se?

uunin palaneen ja röppösen lasin saa kirkkaaksi lihasvoimalla ja kostutettulla sokeripalalla hangaten.

Yhteistyössä