vinkkejä tatuointiin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on rinnassa noin 10cm halkasijaltaan oleva tatska jonka haluaisin peittää uudella tatskalla. Tämä tatska on tehty huonosti, siksi haluan päälle uuden. Tatskassa on sinistä ja mustaa väriä.

Uuden tatskan haluaisin olevan sellainen johon saisin laitetuksi kolmen lapseni nimet, tribaalikuviota sekä kolme ruusua. Tatska saisi olla pitkulainen ja nousta rinnasta ylöspäin olkapäälle/kaulalle.

En osaa itse piirtää vaikka mielessäni kuva onkin. Ootteko nähny tuon tyyppistä mallia jossain? Tatskakuvia on hirveet määrää netissä eikä vielä oo sopivan tyylistä tullu vastaan.

Tuon sininen saattaa olla hankala peittää mutta sopisiko siniset ruusut? Ruusut symboloisivat kolmea lasta jotka olen menettänyt.

mä neuvosin menemään sinne paikkaan mistä tatuoinnin haluat ja kerrot tatuoijalle mitä oikein haluat. ne työkseen piirtää :) netistä jos kuvaa etit niin voit olla varma että jollain on vastaavanlainen, toki ilman niitä lapsien nimiä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
ot ootko kenties salolainen..? siellä ainaki ennen oli vaan yks tatskapulju josta kuvan ottaneet on monesti saaneet käydä sit turussa parantelemassa/peittämässä kuviaan. :whistle:
Joo, salolainenhan minä. Kyseinen tatskaaja teki kyllä tämänkin minkä haluan peittoon nyt mutta on tehnyt toisenkin tatskan mulle johon taas olen täysin tyytyväinen. Ja tämä nykynen kuvavalintakin oli ehkä huono eli vikaa on kyllä minussakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ot ootko kenties salolainen..? siellä ainaki ennen oli vaan yks tatskapulju josta kuvan ottaneet on monesti saaneet käydä sit turussa parantelemassa/peittämässä kuviaan. :whistle:
Joo, salolainenhan minä. Kyseinen tatskaaja teki kyllä tämänkin minkä haluan peittoon nyt mutta on tehnyt toisenkin tatskan mulle johon taas olen täysin tyytyväinen. Ja tämä nykynen kuvavalintakin oli ehkä huono eli vikaa on kyllä minussakin.

turkuunhan ei ole pitkä matka ja siellä on vissiin parikin kotimaankielellä toimivaa puljua.. junathan sillä perällä vissiin vielä kulkee :D (en o pariin vuoteen käyny)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

turkuunhan ei ole pitkä matka ja siellä on vissiin parikin kotimaankielellä toimivaa puljua.. junathan sillä perällä vissiin vielä kulkee :D (en o pariin vuoteen käyny)
Ei oo pitkä matka juu mutta kun ne tahtoo olla auki vasta iltapäivästä iltaan niin sillon on hankala lähtee mihinkään enää kun ei viitsi ipanoita mukaan ottaa. Turussa joskus kävin katsomassa yhessä liikkeessä ja oli aika pelottavan olonen paikka, jotenkin sotkunen ja outo.

Mut se paikka ei oo tässä nyt se kysymys vaan se että onko kukaan törmänny johonkin sivustoon jossa tuollanen tatska olis kuvana...

Yhteistyössä