juu näinhän tässä käviAlkuperäinen kirjoittaja 14.12.2004 klo 17:38 SuSu79 kirjoitti:Oletko sinäkin siirtynyt näiden vauvailijoiden joukkoon??? Onneks olkoon!
No, mut sinuna en mitään viittä kiloa alkais edes miettimään raskausaikana Niitä kun tulee kuitenkin vaikka kuinka ei toivois!
ei taida sinulla olla kovinkaan asiantunteva neuvolatäti jos on raskausaikana käskenyt laihduttamaan!! sillä raskausaikana EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA LAIHDUTTAA VAIKKA OLISI YLIPAINOKIN REILUSTI...ja se johtuu nimenomaan siitä että raskaana tulee ketoaineita helpommin kuin normaalisti ja jos vielä laihduttaa niitä tulle kaksinverroin!!! itselläni diabetesdieetti meneillään (rv 20) ja koulussa mittailtiin (opiskelen hoitajaksi) virtsaa niin minulla oli ketoaineet +3 ja se on jo aika huono...neuvolassa sanottiin että nyt taytyy ruveta useammin syömään, koska nämä ketoaineethan ovat myrkkyjä... ja lapsen terveys on kyllä paljon tärkeämpi kuin se ettei paino nousisi...Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 17:24 merelle kirjoitti:neuvolassa suosittelivat laihduttamaan, mulla on muuten aina ihan mielettömän hankala toi loppuraskaus, olis vaan kiva saada vinkkejä turvalliseen painonpudotukseen, onhan mulla aikaa n.7kk laihduttaa. nmiin ja kiitos todella hyvistä vinkeistä.
laihduttaa voi kunhan ei mitään nälkädieettiä rupea pitämään , sanoohan sen järkikin, jo pienellä liikunnanlisäämisellä laihdun ton 5kg helposti ja sitäpaitsi 2kg on jo pudonnut 2 viikossa jo siitä kun jätin karkit ka kolan.Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2004 klo 09:31 Tintti1010 kirjoitti:\ei taida sinulla olla kovinkaan asiantunteva neuvolatäti jos on raskausaikana käskenyt laihduttamaan!! sillä raskausaikana EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA LAIHDUTTAA VAIKKA OLISI YLIPAINOKIN REILUSTI...ja se johtuu nimenomaan siitä että raskaana tulee ketoaineita helpommin kuin normaalisti ja jos vielä laihduttaa niitä tulle kaksinverroin!!! itselläni diabetesdieetti meneillään (rv 20) ja koulussa mittailtiin (opiskelen hoitajaksi) virtsaa niin minulla oli ketoaineet +3 ja se on jo aika huono...neuvolassa sanottiin että nyt taytyy ruveta useammin syömään, koska nämä ketoaineethan ovat myrkkyjä... ja lapsen terveys on kyllä paljon tärkeämpi kuin se ettei paino nousisi...Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2004 klo 17:24 merelle kirjoitti:neuvolassa suosittelivat laihduttamaan, mulla on muuten aina ihan mielettömän hankala toi loppuraskaus, olis vaan kiva saada vinkkejä turvalliseen painonpudotukseen, onhan mulla aikaa n.7kk laihduttaa. nmiin ja kiitos todella hyvistä vinkeistä.
onnea sinulle odotukseen ja muistathan syödä hyvin!!!