Vinkkejä kahvipöytään (omat häät)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä oli onnenkenkiä (niitä pikkuleipiä) ja esim. leipäjuustosydämiä lakkahillolla.
Tehdäänkö nämä ihan vaan niin että leipäjuustosta muotilla sydänkuvioita ja niihin keskelle vähän hilloa?
Siis leipäjuustosta tosiaan muotilla palasia ja hillo laitettiin niiden viereen omaan kulhoonsa, sai ottaa kuka tykkäsi. =)

Vieras
Onko hääkahvit nyt talvella vai keväällä? Vuodenajoistakin voi hakea vinkkejä tarjoiluihin. Esim. valkoinen kermakakku käy kyllä hyvin talvella, mutta keväämmällä vaikka prinsessakakku.

hei
ja 2 juhlakakkua. sitten noita tuulihattuja, leipäjuustosydämiä juhlavapullapitko ja käsin tehtyjä pikkuleipiä (nä ostaisin leipomosta) + mansikat dipattuna suklaaseen :)
Onnea!

vieras
Mun suosikki meidän hääpöydän menussa oli pikkuuriset suolaiset tuulihatut, olivat sellaisia suupalan kokoisia ja täytteenä nokare herkkusieni-tuorejuustoa ja pari ohkaista siivua minimaustekurkkua, nam!

Tuulihattutäytteissä mun kaverit ovat tykänneet aurajuusto-tuorejuustotäytteestä. Voi vaikka notkistaa smetanalla/ranskankermalla/kermavaahdolla. Sitten katkaraputäyte on ollut success. Ja kinkku tai meetwurstitäyte. kaikkiin just tota juustoa+notkistetta+maustetta

Liian kosteat täytteet tuhoaa tortut, eli tuore tomaatti on hankala. Aurinkokuivattu varmasti eri juttu. Ja täyttäminen just ennen tarjoilua.

Yhteistyössä