Vinkkejä joulumyyjäisiin

• Viestiketjun aloittaja myyjäiset
  • Ensimmäinen viesti
Villasukat ostettiin ja moni muukin.
Arvonnat, joissa voittaa aina on suosittuja.
Sit pitää olla laadukasta tavaraa, joita ostaa jotkut, mutta myös halvempaa tavaraa jota voi ostaa ketä vaan. (Ihmiset ostaa mielellään ees jotain).
Koulumme myyjäisissä meni virkattuja ja metallista punottuja joulukuusenkoristeita hurjasti. Hinta oli 0,50-3?

ap
oon hiukan peukuton väkertämään mitään vaikeaa:(
myyjäiset ovat sellaiset joihin osallistun vanhempainyhdistyksen pöytään eli ne rahat menevät koululaisille kaikki.kuivat kakut kelpasivat viime vuonna hyvin ja niitä on tulossa nytkin reilusti,,mutta kun oon huono jopa leipomaan niin ajattelin jos keksisin jonkun jutun..joka tietty menisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon hiukan peukuton väkertämään mitään vaikeaa:(
myyjäiset ovat sellaiset joihin osallistun vanhempainyhdistyksen pöytään eli ne rahat menevät koululaisille kaikki.kuivat kakut kelpasivat viime vuonna hyvin ja niitä on tulossa nytkin reilusti,,mutta kun oon huono jopa leipomaan niin ajattelin jos keksisin jonkun jutun..joka tietty menisi.
Teet niitä joulukuusen koristeita!Ei oo vaikeita.
Pistä mulle yv:tä, niin kerron millasia koristeita meillä oli ja sai 3?/kpl.

Sädis
mä viimeviikolla kyselin täällä samaa . Mä tein havukransseja , joulukoristeita ompelemalla ja kotitekoisia namuja. Kaikki mun tekemät meni kaupan. Havukransseija olis menny enemmänkin =0)

sädis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hitsin pimpula,heitin yv:tä,miten noita havukransseja tehää tai miten teit edellinen?
Pajusta tai koivunrisusta pohja/ runko ja siihen vaan havuja rautalangalla. Liimasin liimapyssyllä huopakoristeita kiinni. Nauhat on kans näyttäviä tai kävyt =0)

Yhteistyössä