Vinkkejä itselle, miten kestää järjissään nykyhallituksen seuraavat 3 v.

Tää 0,5-1 v.on ollu jo ihan yhtä tuskaa.

Joo joku vois sanoa että keskity iloisiin asioihin ja omaan elämään - mutta kun mä tykkään lukea ihan uutisiakin.

Ja nykymeiningillä ihmisten kiinnostusta pyritään suuntaamaankin höpöhöpö-juttuihin (kansanedustajan Tipsu-koira/"näin selvisin nenäverenvuodosta"/Sanna Marin rohkeasti kertoo imetyksen salat), jotta ihmiset eivät huomaisi Ohi%#@!€salon myyräntyötä, ma mu tusta ja muita vihervasurien lakihankkeita.

Joten ideoita? Mulle tulee mieleen...
-purentakisko kun pitää vaan purra hampaita yhteen
-verenpainelääkityksen aloittaminen
-tulostaa erään sisäministerin kuvia ja piirtää sille mustat, neliskanttiset viikset

Muita?
 
vierailija
Tää 0,5-1 v.on ollu jo ihan yhtä tuskaa.

Joo joku vois sanoa että keskity iloisiin asioihin ja omaan elämään - mutta kun mä tykkään lukea ihan uutisiakin.

Ja nykymeiningillä ihmisten kiinnostusta pyritään suuntaamaankin höpöhöpö-juttuihin (kansanedustajan Tipsu-koira/"näin selvisin nenäverenvuodosta"/Sanna Marin rohkeasti kertoo imetyksen salat), jotta ihmiset eivät huomaisi Ohi%#@!€salon myyräntyötä, ma mu tusta ja muita vihervasurien lakihankkeita.

Joten ideoita? Mulle tulee mieleen...
-purentakisko kun pitää vaan purra hampaita yhteen
-verenpainelääkityksen aloittaminen
-tulostaa erään sisäministerin kuvia ja piirtää sille mustat, neliskanttiset viikset

Muita?
Tee kesäksi tikkataulu sannan tai jonkun muun ärsyttävän tyypin naamasta. Sitten vain nakkelet tikkoja kesäyössä ja naukkailet viiniä.. Verenpaine laskee. (y)
 
Yritän keskittyä olennaiseen, eli Persuja koskeviin uutisiin. Sekä, aina kun nykyinen hallitus mokaa, tsekkaan Halla-Ahon, Riikka Purran, Huhtasaaren, Tynkkysen ym. Persujen twitterit, you tuben, facebookit ym. niin johan rauhoittaa.:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
No vaikeaahan tämä on, mutta ehkä auttaa ajatella, että jokaikinen kerta kun nuo mokaavat niin kansa herää yhä enemmän? Ja seuraavissa vaaleissa saadaan persut päättämää, toivoen etteivät nuo ole tuhonneet koko suomea?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No ethän sinä vaikuttanut olevan järjissäsi edellisenkään hallituksen, siis Sipilä-Orpo-Soini -hallituksen, aikana.

Jos sulla ei ole kaikki hyvin, kandee katsoa myös peiliin eikä aina syyttää kaikesta muuta. Vähennä sokerin syöntiä.
 
Olen miettinyt, että ei se haittaa, että Pimiä on nyt sisäministeriön kansliapäällikkö. Halla-ahosta tulee pääministeri ja sisäministeriksi Tavio tai joku muu juristitaustainen, joka osaa laittaa Pimiän kuriin. Hallitusohjelmaa ja eduskunnan säätämiä lakia pitää Pimiänkin noudattaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Maalittaminenhan on persujen lääke agressioihin. En tiedä, onko se tervettä, mutta kohta tiedetään, onko se rikollista, kun ilmiö näemmä laajenee.
Viherpunikkihallituksen mielestä persujen harjoittama maalittaminen on törkeän rikollista, mutta viherpunikkien itsensä harjoittamana se on sitä surullisenkuuluisaa "parempaa".
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Maalittaminenhan on persujen lääke agressioihin. En tiedä, onko se tervettä, mutta kohta tiedetään, onko se rikollista, kun ilmiö näemmä laajenee.
Miten paljon luulet palstamallalla eli mulla olevan valtaa maalittaa ketään poliitikkoa? :ROFLMAO:
Tavallista politiikasta/poliitikosta valittamista mulla on.

Ohisalo itse haluaa kaiken kritiikin pois kohta yhteiskunnasta, kai kun ei kestä itse sitä yhtään.
 
Mua auttaa jaksamaan se, että seuraan hallituksen kannatuksen vaihtelua...alaspäin.
Seuraan myös gallup tuloksia, Halla-ahon kommentointia ja ihmisten mielipiteitä ja on ilo huomata miten jyrkästi mielipiteet ovat muuttuneet kautta Suomen enemmän ja enemmän maahanmuutto kriittisempään suuntaan ja siitä suuri kiitos kuuluu nimenomaan vihervasemmisto hallituksellemme.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissmett ja Echo
Mua auttaa jaksamaan se, että seuraan hallituksen kannatuksen vaihtelua...alaspäin.
Seuraan myös gallup tuloksia, Halla-ahon kommentointia ja ihmisten mielipiteitä ja on ilo huomata miten jyrkästi mielipiteet ovat muuttuneet kautta Suomen enemmän ja enemmän maahanmuutto kriittisempään suuntaan ja siitä suuri kiitos kuuluu nimenomaan vihervasemmisto hallituksellemme.
Juu, tämä lohduttaa muakin yön tuskaisina hetkinä. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä