Vinkkejä täysimetetyn vieroitukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen kotikissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen kotikissa

Vieras
Olen tullut siihen tulokseen,että mun on pakko vaan vieroittaa vauva rinnalta kokonaan.Poika vajaat 5 kk on ollut täysimetyksellä eikä huoli pulloa ollenkaan.Nokkamukia on kokeiltu kiinteän syömisen seurana.Mukista ottaa hiukan,mutta enimmäkseen haraa vastaan. Syö jo kiinteitä pari kertaa päivässä,mutta olen ajatellut jo lisätä siihen yhden kerran.

Ongelmana on se,että en voi mennä mihinkään kotoa,pitäisi päästä nyt tammikuussa jumppiin,ym.mutta näissä menee aikaa 2-3 tuntia ja se on meillä jo liikaa poissaoloa.

Miten olette saaneet syömään pullosta tällaisen totaalikieltäytyjän?Onko olemassa joku erityinen pullomerkki,johon suostuisi helpommin,vai pitääkö noudattaa väsytystaktiikkaa..En tiedä raskasta tulee olemaan,hampaita lisäksi tulossa nyt jo pidemmän aikaa ja pojalla myös aika voimakas temperamentti ja kova äänikin ;)

Mitä kantsis tehdä tässä kohtaa?Olen jo ajatellut myös alkuun lypsää omaa maitoa,jotta olis "pehmeämpää"..

Anteeksi, mutta siis vähän on taas termit hukassa. Vauva syö kiinteitä ja on täysimetyksellä. Hohhoijakkaa. Täysimetys on sitä, että vauva saa vain ja ainoastaan rintamaitoa rinnasta. Täysimetystä ei ole, jos vauva saa korviketta tai kiinteitä.

Ihan noin vain tiedoksi.