Vinkkejä tarvitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

boo

Vieras
Eli tyttäreni täyttää seuraavaksi 8kk, eikä suostu MILLÄÄN syömään kiinteää ruokaa. Tuntuu et kaikkee oon kokeillu, mut mikään ei tunnu auttavan... Maito on se jota tytsy vois juoda ihan koko ajan... Toinen asia on nukkuminen: Heräilee kaksikin kertaa yössä, luultavasti sen takia että ei syö niitä kiinteitä, ni sit yöllä nälkä, ja maitoa olis saatava. Sama homma nukahtamisen suhteen, ei nukahda sit millään ilma pulloa... Neuvolassa sanovat vaan "no yritä vaan sinnikkäästi" no JUMANKEKKA! johan täs ollaan koht 4kk yritetty... :/

Rupeen olemaan itte ihan hirveen väsyny, ku yössä herätään pariin otteeseen, ja aamu tulee klo 7. Isä ei jaksa vaivautuu auttamaan, vaikka meilläkin korvike ollu käytössä melkeenpä koko ajan. Hän kyllä nukkuu yönsä hyvin niin viikkosin, kun viikonloppusinki... Jos oon pyytäny et saisin nukkua hieman pidempää, ja hän ottaisi tytön, ni yleensä tulee joku asia missä tarvitaan välttämättä mun apua (esim: peppu pesu... ei voi tehdä sitä, vaan mun tulee hoitaa se) Ruokailun suhteen isä luovuttaa samantien... Mielummin antaa kaikkee herkkuu, mis tietää et tyttö syö, mut oikeen ruoka, ruokaa ei voi antaa kun ei jaksa sitä "taisteluu" mikä siit syntyy... Apua varmaan saisin omalta äidiltäni, mutta omalla tapaa en halua kysyä/vaivata, koska äitini on ollut todella kipeä viimeiset 2kk, ja omiakin huolia hänellä on.

Oon silti luottavasin mielin, että kai maar tää jossain vaihees helpottuu... (:

Mitä nämä herkut sitten ovat? Jotain muuta kuin maitoahan se on, eli jotain ns. kiinteää? Oletteko kokeilleet sormiruokailua? Onko suuhun katsottu, ettei mikään kireä kielijänne tms. estä ruoan käsittelyä suussa?

sormiruokailua ollaan kokeiltu, mut se on sellasta, et suokaa maistetaan ja sit tiputetaan lattialle. Toi isän antama herkku on keksit ym tollanen. Voisinki kysästä tosta kielijänteestä, kiitos vinkistä (:

Yhteistyössä