Vinkkejä romanttiseen viikonloppuun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ylläri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Ylläri"

Vieras
Hei, auttakaas mua keksimään kiva romanttinenkin viikonloppu-reissu mulle ja miehelleni elokuussa. Asutaan Helsingissä, ei autoa käytössä. Budejtti n. 200-300€ ja olis kiva päästä vähän muihin maisemiin.

Kylpylöistä mies ei välitä ja laivalle en halua, sillä olen menossa sinne lasten kanssa.

[QUOTE="Ylläri";24164584]Tiedän, ettei mies tästäkään välitä... :([/QUOTE]

VÄlittääkö mies mistään, mikä sinua kiinnostaa? Haluaako se itseasiassa edes romanttiselle viikonlopulle sinun kanssasi? Ihan vaan kysyn, että oletteko te oikeasti ihan samalla kartalla suhteenne kanssa...

Muuten vois järkkää jotain kivaa kotiinkin, mutta ei saada lapsia hoitoon muuten kuin että hoitaja tulee meille kotiin :/

Ja joku mietti haluaako mies mun kans mitään romanttista, niin uskon että ilahtuu kyllä, mutta just tultiin mökiltä, joka oli miehelle niin tuskainen kokemus (on niin kaupunkilainen ja inhoaa hyttysiä ja "alkaallisia" oloja jne) etten viitsi väkipakolla semmoista ylläriä järkätä.

Tallinna ois tietty helppo, mut siellä oltiin vuosi sitte. Siihen varmaan päädynkin jos en muuta kivaa keksi.

Yhteistyössä