Vinkkejä prinsessasynttäreille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Tyttö täyttää ens kuussa 3v ja synttäreiden järjestäminen edessä. Ajattelin kerrankin aloittaa suunnittelun ajoissa.

Prinsessat ovat meillä nyt kova sana joten sen teeman ympärillä ajattelin että synttäritkin sitten vietettäisiin.

Olisko kellään mitään kivoja ehdotuksia / vinkkejä tällaisten synttäreiden järjestämiseen. Tarjoilut ym. ym

Mahtaisko jossain olla kivoja kutsukorttimalleja?

meillä on kanssa kohta 3veellä prinsessasynttärit.

mä tein kortit niin että leikkasin kartongista kruunuja, liimasin korttiin ja toiselle puolelle kutsu.

kartongista oon leikannut seinille koristeeksi kruunuja ja pari linnaa. tytön kanssa ne yhdessä koristellaan.

Tiimarista hain pöytäliinan, kertakäyttömukeja ja lautasia prinsessa-aiheella sekä kaikille vieraille prinsessa-naamarit.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
meillä on kanssa kohta 3veellä prinsessasynttärit.

mä tein kortit niin että leikkasin kartongista kruunuja, liimasin korttiin ja toiselle puolelle kutsu.

kartongista oon leikannut seinille koristeeksi kruunuja ja pari linnaa. tytön kanssa ne yhdessä koristellaan.

Tiimarista hain pöytäliinan, kertakäyttömukeja ja lautasia prinsessa-aiheella sekä kaikille vieraille prinsessa-naamarit.

Kruunukutsukortit nappasinkin jo yhdestä edellä olevista linkeist, joten sellaiset meiltäkin lähtee.

Olen vähän ajatellut, että kaikille vieraille, niin lapsille kuin aikuisillekin, tulee kruunut.