S
Saharaaa
Vieras
Alapään limakalvot huonossa kunnossa 2v kestäneen imetyksen takia. Kävin gynekologilla ja hän suositteli apteekista ilman reseptiä saatavaa ovestinia. Mutta unohdin kysyä voiko sitä käyttää vaikka on aurallinen migreeni sehän on estrogeeniä? Apteekin täti sanoi että vois.. Ainakin ehkäisyssä estrogeeni on multa kielletty. Voiko sitä voidetta voidella esim emättimen ja virtsaputken suulle vai laitetaanko se vaan sisälle? Lisäksi mulla on valkovuoto aika olematonta nykyään. Lääkäri vain sanoi että kyllä se ajan kanssa korjaantuu. Mutta olen kuullut että kestää jopa vuodenkin imetyksen lopetuksesta että palautuu asiat. ikävää :/ seksi elämäkin kärsii ja näyttäisi siltä että olen allergisoitunut kumille eli kondomitkin pitäs olla lateksittomat ja niitäkään ei ole kovin suuri valikoima ja mies valittaa että ne istuu huonosti. Gynekologi laitto mulle minipillerit jos haluan niitä kokeilla mutta en tiedä jaksanko ryhtyä siihen... vuosi sitten kokeilin yhtä minipilleri merkkiä ja ne oli aivan kamalat.