Vinkkejä naisten vaatepakettiin? huuto.net

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
minulla on kaapissa paljon hyväkuntoisia, paljon uusia, vaatteita ja muutama asustekkin jotka ajattelin myydä pakettina. Olen yrittänyt myydä niitä yksittäin, mutta taitavat hukkua massaan kun kävijöitä voi viikossa olla vaan 2 tai 3.

Joten laitan kaikki pakettiin ja mainostan pakettia sitten etusivulla tjn. Mihin ilmoituksessa kannattaisi kiinnittää huomiota? laitanko hinnan ihan alas, vai sen mitä haluan saada suoraan?

älä ainakaan käytä hintavarausta. laita lähtöhinnaksi se minkä alle et aio myydä. koita miettiä millaisilla hakusanoilla etsisit jos haluaisit oman pakettisi huutiksesta löytää. koita sitten saada ne hakusanat otsikkoon, esim vaatteen koko, merkki, koska huutiksen haku nostaa ylimmäks ne joissa hakusana on otsikossa.

kannattaa itse vähän testailla sitä huutiksen hakua ja miettiä millä tavalla saa omaa tavaraa nostettua esiin ja katsella samalla mitä muut on tehny.

Laita otsikkoon ainakin vaatepaketin koot ja ilmoita, ettei hintavarausta.
Esim. "Iso, uudenveroinen M-L vaate- ja asustepaketti *EI HV*" on sellainen otsikko, että varmasti moni aukaisee, itse avaan aina tuon tyyppiset.
Jätä paketista kaikki ihan perus trikoorätit pois, laita vain ne oikeasti hienot ja kauniit vaatteet niin aloitushinnaksi voit huoletta laittaa vähän suuremmankin summan.