Vinkkejä miten tekisin tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Eli vein aamulla tytön eskariin ja auto temppuili koko matkan ei tienny että käykö se vai ei...
en haluis samanlaista seikkailua kokea toista kertaa ku tyttö haettava, mutta kävelemälläkin voi olla ton pienemmän kans mielenkiintoista ku ei taida edes pulkka luistaa tuolla tien päällä ja ei oo rattaita enää...

No tosta selviän ehkä jos soitan eskariin et päästävät tytön kävelemään kotiin ja menemme puolitiehen vastaan, mutta sit ongelma numero 2.

Pitäs käydä työkkärissä 20.12. mennessä ilmottautuun ja tää ois ainoo päivä et ehdin käydä ku olen siis osa-aika töissä ja ens viikon alun vapaat menee ku mentävä mökille äitiä katsomaan.

Mä en käsitä tuota autoa ku bensa ei pitäs olla loppu (mittari ei toimi kyllä, mutta viimeks tankannu täyteen ja ei paljoa kilometrejä), mutta nolottaa aika paljo jos sillä tien päälle jään... ei o rahaa ennen huomista et menisin suoraan vaikka pyhällä hengellä sinne tankille jos se sattuski siittä johtumaan :(

Miks aina pitää olla tämmöstä miettimistä ja pähkäilemistä...

upeeta mahtavaa, mä sit lähdin sillä autolla ku muistin et pitää yks avain viedä töihin... välille jäin ja piti soittaa anoppi hätiin. sain avaimen vietyä ja tytön haettua eskarista, mutta auto odottelee sit tuola yhessä risteyksessä et mies pääsee töistä ja tekee sille jotain...

kyllä taas vastustaa ja tulee takuulla jotain ylimääräisiä menoja tuon romun kanssa...

Yhteistyössä