Vinkkejä, miten tästäkin selvitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies otti olutta ja vitsaili saunassa sellasia mitä en itse miellä vitsiksi huonon itsetuntoni takia esim... Hän sit suuttui ja laitto viestillä (vaikka ollaan samassa asunnossa) että "Meni halut kun et mun vitsejä ymmärrä" ja koitin sille selittää asiaa mut ei auta... ja meillä ei muutenkaan ole seksiä ja itse haluisin enemmän niin on alkanu sitä vähennellä sitten jos joku pienikin erimielisyys tulee... Onko oikeesti kellään muulla mies noin tehnyt ? Ja sano vielä että hänelle se ei ole ongelma olla ilman vaikka kuin kauan ja että mulle se on. :O tietää ainakin mihin iskee kun seksi on kuitenkin varmasti jokaiselle edes jollain tavalla osa elämää... Olen monesti miettinyt jopa pettää mutta ei ole aikaa koska lapsille en saa koskaan hoitajaa ja mies lähes aina kotona. Enkä todella haluis sitä tehdä mutta ei jää vaihtoehtoja. Tällä tavoin ei mun itsetunto ainakaan kasva, tuntuu kuin murenisin päivä päivältä mutta haluan pitää perheen koossa ja lapsi nauttii isänsä seurasta ja kun näkee meidät kaikki yhdessä. Reilu 2v. ollaan oltu yhdessä ja alkuajat oli ihania, mutta näitä huonoja vaiheita on ollut ja tauko myös. Elänkö loppuelämän ilman seksiä vain että pidän perheeni kasassa vai onko tämä syy perheen hajoamiseen. Voiko tilannetta enää korjata :,( Käski mun mennä nukkumaan tähän sohvalle... Toivoisin kokemuksia tälläisestä jos tällästä tilannetta kellään edes voi olla...

Kyllä se tilanne huomenna varmaan taas paremmalta vaikuttaa. Tosin itse en kyllä menisi sohvalle jos mies käskee vaan sanoisin, että mene itse jos seura ei kelpaa.

Mitä seksiin tulee, niin ainahan voit kokeilla "sooloseksiä". Niin sinkutkin tekevät jopa vuosikymmenestä toiseen. Ei sillä samaan pääse kuin hyvällä seksillä toisen ihmisen kanssa, mutta täyttääpähän perustarpeet.

Yhteistyössä