U
uusi heila
Vieras
Tapasin ihanan miehen. Hänellä ei ole lapsia. Sitten tuli puheeksi että miksi näin kun olivat kuitenkin pitkään olleet yhdessä. Mies kuulemma olisi halunnut mutta vaimo oli tehnyt abortin
Minua rupes oikein suututtamaan miehen puolesta ja suretti. En osannut siihen oikein mitään sanoa. Uskoisin että tuo on ollut kuitenkin miehelle raskas ja surullinen paikka.
Kannattaisiko minun jutella joskus asiasta, en haluaisi kuitenkaan tunkeilla jos asia on arka...
Minulla on jo lapsia ja enempää en tarvitsisi, olen ajatellut että lapset on nyt tehty ja ikääkin jo on.
Mutta toivoisin että miehelläkin olisi oma biologinen lapsi. Jos me nyt tosissamme alamme perustaa yhteistä elämää niin pitäisikö minun ehdottaa haluaisiko hän lapsen minun kanssani?
Kannattaisiko minun jutella joskus asiasta, en haluaisi kuitenkaan tunkeilla jos asia on arka...
Minulla on jo lapsia ja enempää en tarvitsisi, olen ajatellut että lapset on nyt tehty ja ikääkin jo on.
Mutta toivoisin että miehelläkin olisi oma biologinen lapsi. Jos me nyt tosissamme alamme perustaa yhteistä elämää niin pitäisikö minun ehdottaa haluaisiko hän lapsen minun kanssani?