Vinkkejä miten suhtautua mieheen joka ei saanut lasta kun nainen teki abortin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi heila

Vieras
Tapasin ihanan miehen. Hänellä ei ole lapsia. Sitten tuli puheeksi että miksi näin kun olivat kuitenkin pitkään olleet yhdessä. Mies kuulemma olisi halunnut mutta vaimo oli tehnyt abortin :( Minua rupes oikein suututtamaan miehen puolesta ja suretti. En osannut siihen oikein mitään sanoa. Uskoisin että tuo on ollut kuitenkin miehelle raskas ja surullinen paikka.
Kannattaisiko minun jutella joskus asiasta, en haluaisi kuitenkaan tunkeilla jos asia on arka...
Minulla on jo lapsia ja enempää en tarvitsisi, olen ajatellut että lapset on nyt tehty ja ikääkin jo on.
Mutta toivoisin että miehelläkin olisi oma biologinen lapsi. Jos me nyt tosissamme alamme perustaa yhteistä elämää niin pitäisikö minun ehdottaa haluaisiko hän lapsen minun kanssani?

En kaivelisi asiaa, mutta tekisin selväksi, että olen luottamuksen arvoinen ja minulle voi purkaa murheet halutessaan. Kaikilla ei ole samanlaisia tarpeita jakaa huoliaan, oma miehenikin on hiljaa kovan paikan tullen ja häntä ei auta pakottaa kertomaan fiilareistaan.

Minunkin lapsilukuni oli täysi tavatessani mieheni, mutta tässä sitä ollaan, huonenna alkaa rv 34. Älä anna turhaa toivoa asiassa miehelle, mutta jos oikeasti tahdot lapsen hänen kanssaan, kerro se suoraan.

Oletteko jo läheisissäkin väleissä? Ihan uudelle tuttavuudelle ei mielestäni tuollaista kerrota, ellei kyseessä ole säälin hakeminen. Älä liikaa sitoudu ennen kuin olet aivan varma teistä kahdesta ja lupaudu siihen lapsitoiveeseen vasta jos se todellakin on ajankohtaista. Ettet vaan vahingossakaan jatka suhdettä väärisdtä vaikuttimista.

Yhteistyössä