Vinkkejä miten sais ajatukset pois "yrittämis"ajatuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenny82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jenny82

Jäsen
26.11.2010
55
0
6
Jätettiin ehkäisy pois vuodenvaihteessa. Ensimmäisestä kierrosta tärppäs, mutta keskenmeno tuli jo viikolla 6. Nyt alko menkat, eli kaks yrityskiertoa takana, joista toisesta tuo km. Viime kierrossa käytin ovistestejä, koska mies oli viikon ulkomailla töissä... Olen äärettömän järjestelmällinen ihminen ja ärsyttää, kun nää yritys/raskausasiat pyörii päässä lähes päivittäin :( Tiedän, ettei ne ainakaan tuu edesauttamaan :( Vaikea esim löysätä mikä kiertopäivä meneillään (menkat tosi säännölliset). Onks mitään vinkkejä millä tämmöstä asiaa sais vähä ns. taka-alalle? Vai onko se toivotonta :D Eiks lääkäritkin sano aina, että stressaamisesta vaan haittaa... Ovistestit ajattelin jättää tohon yhteen kiertoon.

Jenny Voit lohduttaa itseäsi sillä, että olet tullut jo kerran raskaaksi, se kertoo paljon. Joten iso todennäköisyys on, että uusi tärppi käy nopeaan ja raskaus jatkuu.
Tiedän omasta kokemuksesta, että yrittäessä kuukaudet tuntuu vuosilta. Ainut keino on vaan keksiä itselleen tekemistä ja koittaa saada ajatukset muualle, se ei ole helppoa. Ja toisilla palstailu auttaa, ja toisilla se vaan kokoajan muistuttaa siitä yrittämisestä. Mieti jotain muuta asioita keväälle/kesälle mitä voisit odottaa ja suunnitella :) Onnea yritykseen.

Viimeksi muokattu:
Olen itse siinä tilanteessa, että takana on puolitoista vuotta tuloksetonta yrittämistä ja nyt myös ensimmäinen hoitokokeilu (inssi). Viime kierto oli juuri sen inssin takia aikamoista stressaamista, ja ajatukset pyörivät koko ajan raskautumisen ympärillä. Itselläni auttoi ensinnäkin se, että aloin pitää yrityspäiväkirjaa, johon pystyin vuodattamaan kaikkia päässä pörrääviä ajatuksia - ja toiseksi se, että aloitin jo pidempään suunnittelemani taideprojektin, johon keskittyminen auttoi viemään ajatuksia pois yrittämisestä.

Jokaisella on varmaan vähän omat keinonsa käsitellä näitä asioita, mutta kannattaa miettiä jos vaikka keksisit jonkin muun projektin (tms.) johon voisit keskittää energiasi niinä päivinä kun raskautumisen eteen ei ole tehtävissä mitään.

Yhteistyössä