Vinkkejä kunnon merkkivaateblogeista ( lastenvaatteista ym. )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burre mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Burre mama

Vieras
Onko kenelläkään vinkata blogeja, joissa olisi ns. oikeita merkkivaatteita lapsilla, äidillä. Sisustus jotakin muuta kuin ikean mattoja tms.
Kaikki löytämäni blogit on Mini Rodinia ym. tykkäävistä, kodit on toistensa kopioita. Matot on samanlaisia, tyynyt samanlaisia. Huvittavaa mutta käsittämätöntä.

Itse kaipaisin persoonallisia ja laadukkaita design blogeja, joissa arvostetaan lapsilla todellisia merkkivaatteita ym.
Vinkkejä?

Suomessa on loppujen lopuksi aika vähän perheitä, joissa lapset puettaisiin ainoastaan Baby Dioriin, Burberryyn ja Kenzoon. Kyllähän rikkaiden jenkkijulkkistenkin lapsilla on bändipaitoja, Zaraa, suosikkipiirroshahmoja jne. yhtä paljon kuin luksusmerkkienkin vaatteita.

Vai mikä sun mielestä on merkkivaate? Onko Gant ja Michael Kors, mutta Mini Rodini ja Katri Niskanen ei?

Onko joku hintaraja, jonka ylittäessään vaatteesta tulee MERKKIvaate?

Täältä ei ilmeisesti löydy neuvoja :D
Ja edelliselle kyselijälle, kun nyt haluat tietää. LAPSILLA miellän merkkivaatteeksi ESIM. BBY:n , Gantin, Kenzon, Diorin, Timberlandin, Hilfigerin, Bossin, Guessin, ym. lista on pitkä ja kyllä näitä vaatteita pitäviä lapsia löytyy paljon :D Hintarajalla ei ole tekemistä vaatteen kanssa. Esim. juuri tuo Mini Rodini. Halvan näköisiä vaatteita ja ihan merkkivaatteiden hintaisia.

Tai lähes saman hintaisia nuo Mini Rodinit kuin esim. edellä mainitsemani merkit. Piti oikein googlata :D

Mutta minä kyselin blogi vinkkejä. Tarkoitukseni ei ole tapella siitä, jos joku rakastaa pukea lapsensa esim. papukaijan kuvalla varustettuun oranssiin collegeen :D

Onko kenelläkään vinkata blogeja, joissa olisi ns. oikeita merkkivaatteita lapsilla, äidillä. Sisustus jotakin muuta kuin ikean mattoja tms.
Kaikki löytämäni blogit on Mini Rodinia ym. tykkäävistä, kodit on toistensa kopioita. Matot on samanlaisia, tyynyt samanlaisia. Huvittavaa mutta käsittämätöntä.

Itse kaipaisin persoonallisia ja laadukkaita design blogeja, joissa arvostetaan lapsilla todellisia merkkivaatteita ym.
Vinkkejä?

Mitä tarkoittaa todellinen merkkivaate? Muuten kysymykseesi on aika vaikea vastata. Onko kyse tietyistä merkeistä vai tietyn hintaluokan vaatteista?

Itsekin tykkään persoonallisesta, toisista eorttuvasta tyylistä. Mutta mulle se ei tarkoita, että pitäisi olla merkkivaatteita. Itselleni se lähinnä tarkoittaa, että monet vaatteet lapselle tulee ostettu ulkomailta, koska Suomessa ei ole mitään kattavaa valikoivaa mitenkään kuin perusvaatteista.

Ja edelliselle kyselijälle, kun nyt haluat tietää. LAPSILLA miellän merkkivaatteeksi ESIM. BBY:n , Gantin, Kenzon, Diorin, Timberlandin, Hilfigerin, Bossin, Guessin, ym. lista on pitkä ja kyllä näitä vaatteita pitäviä lapsia löytyy paljon :D Hintarajalla ei ole tekemistä vaatteen kanssa. Esim. juuri tuo Mini Rodini. Halvan näköisiä vaatteita ja ihan merkkivaatteiden hintaisia.

Tämä on kyllä kiinnostava pointti: miksi jotkut vaatteet näyttää halvoilta? Kuitnekin kaikki Gantit ja Kenzontkin tehdään Kiinassa tai idässä usein samoilla tehtailla kuin esim H&M:n vaatteet.

Tuollaisia blogeja ei pahemmin mielestäni Suomessa ole, koska eihän noita pahemmin Suomessa myydä lapsille.

Tai ne, jokta niitä käyttää, ei jaksa siitä mitään blogeja vääntää, heillä on ilmeisesti vähän kiinnostavampaakin ajankäyttöä.

Ehkä sitten sinun tuttavapiiristä löytyy paljon näitä "merkkivaatelapsia", mutta itse en kyllä tunne yhtäkään vaikka olemme suht varakkaita ja tällä alueella missä asumme, asuu paljon hyvinkin varakkaita/rikkaita lapsiperheitä. Ihan samalla lailla näissäkin perheissä puetaan lapset niin H&M:n, Ticketin, Lindexin, Me&I:n, Reiman ja MoloKidsin vaatteisiin kuten meilläkin. Ehkä se vain on niin, että rumat ne vaatteilla koreilee...tai kehuskelee. Ja todellisilla rikkailla ei ole tarvetta näyttää varallisuuttaan ulospäin, kuten ehkä Burre maman. Oletko katsonut ulkomaisia blogeja, niistä saattaisit helpommin löytää etsimäsi...

[QUOTE="kolmen äiti";29090845]Ehkä sitten sinun tuttavapiiristä löytyy paljon näitä "merkkivaatelapsia", mutta itse en kyllä tunne yhtäkään vaikka olemme suht varakkaita ja tällä alueella missä asumme, asuu paljon hyvinkin varakkaita/rikkaita lapsiperheitä. Ihan samalla lailla näissäkin perheissä puetaan lapset niin H&M:n, Ticketin, Lindexin, Me&I:n, Reiman ja MoloKidsin vaatteisiin kuten meilläkin. Ehkä se vain on niin, että rumat ne vaatteilla koreilee...tai kehuskelee. Ja todellisilla rikkailla ei ole tarvetta näyttää varallisuuttaan ulospäin, kuten ehkä Burre maman. Oletko katsonut ulkomaisia blogeja, niistä saattaisit helpommin löytää etsimäsi...[/QUOTE]

Mun mielestä on edes hassu ajatus, että joku yrittäisi näyttää varallisuutensa lastenvaatteilla. Suomessa tuntuu olevan käsittämätön ajatus, että lapset puettaisiin kauniisti muuuhnkin kuin kurapukuun.

Mutta ei sitä tyyliä toki saa ostamalla ns. merkkivaatteita.

Yhteistyössä