Y
Yhyy
Vieras
Minkälaista varustusta pitää lapsille hankkia?Onko jotain mitä kannattaa tietää ennen sinne menoa/mihin kannattaa varautua ym.?Kiitos jos joku kehtaa vastata jotain. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Jos lapsilla pitkät hiukset niin pitäkää niitä aina kiinni, muistuttakaa ettei toisten pipoja, hiusrenksuja yms. käytetä...
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja ja:Jos lapsilla pitkät hiukset niin pitäkää niitä aina kiinni, muistuttakaa ettei toisten pipoja, hiusrenksuja yms. käytetä...
Miksi hiukset pitää olla kiinni? En minä ainakaan ole tytölläni pitänyt. Joskus olen ponnarin laittanut, mutta sen on otettu aina pois päiväunille mennessä. Lettiä tytölle ei voi laittaa, kun hiuksen ovat niin ohuet.
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja ja:Jos lapsilla pitkät hiukset niin pitäkää niitä aina kiinni, muistuttakaa ettei toisten pipoja, hiusrenksuja yms. käytetä...
Miksi hiukset pitää olla kiinni? En minä ainakaan ole tytölläni pitänyt. Joskus olen ponnarin laittanut, mutta sen on otettu aina pois päiväunille mennessä. Lettiä tytölle ei voi laittaa, kun hiuksen ovat niin ohuet.
Täit tarttuu helpommin jos hiukset irti, täällä ainakin päiväkodista tulee säännöllisesti lappuja että joltakin lapselta on löytynyt täitä...
Alkuperäinen kirjoittaja ja:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja ja:Jos lapsilla pitkät hiukset niin pitäkää niitä aina kiinni, muistuttakaa ettei toisten pipoja, hiusrenksuja yms. käytetä...
Täit tarttuu helpommin jos hiukset irti, täällä ainakin päiväkodista tulee säännöllisesti lappuja että joltakin lapselta on löytynyt täitä...