Vinkkejä karpaukseen jotka ovat sitä kokeilleet/käyttävät!

minätäällähei

Uusi jäsen
24.10.2011
2
0
1
Moikka kaikki karppaajat! Nyt tarvitsisin vähän neuvoja teiltä kokeneilta.Olen 18-vuotias tyttö ja aloitin karppauksen tänään. Aloitan sen tolla ketokarppauksella eli 20g HH/ päivässä, ja jatkan tätä 2 viikon ajan, mutta mitä sitten? Kuinka korkealle HH kannattaa nostaa, kun tavoitteena on laihtua n. 15-20 kg? Ja kuinka tarkkoja te olette tuosta, että saa syödä vain kasviksia, jotka kasvavat maan päällä? Itse söin äsken päivällisellä 200g parsakaalia ja 200g kukkakaalia sekä paistetun kananmunan juustolla, niin onko tälläinen esimerkiksi hyvä? Ja kun maidossa on aika paljon noita hiilareita, niin olen jättänyt sen kokonaan pois. Eli siis jos joku vois antaa lyhyen infon mulle tuosta tulevasta 2 viikon jälkeisestä karppaamisesta niin olisin kovin kiitollinen, kun en selkeää vastausta ole löytänyt netistä, en edes karppaus.infon sivuilta.

Kiitoksia kaikille jo paljon etukäteen! :)

Tee niinkuin tuntuu hyvältä :) Mä ehkä lisäisin hiilarit n. 30-40 grammaan. Sillä ketoosi pysyy yllä ihan hyvin. Mä syön kyllä ihan huoletta 1 porkkanan päivässä (n. 5 g hiilaria).

Muista vaan syödä tarpeeksi! 1 kananmuna ei riittäis mulla minnekkään, aamupalaksi syön usein 4 kananmunaa ja lisäksi vielä kahvia jossa puoli desiä kermaa...

Yhteistyössä