Vinkkejä 40v.-lahjaksi kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytti

Vieras
Nyt hyviä ehdotuksia tänne, mitä voisin antaa hyvälle ystävälleni 40v. -lahjaksi!!?? Jotain omaperäistä ja mieleenpainuvaa saisi olla, hinta max. 50 euroa. Kertokaa vaikka millaiset lahjat teitä ilahduttaisivat..

Minua ilahduttaisi, jos joku tarjoutuisi ottamaan lapset vaikka pitkäksi viikonlopuksi hoitoon ja saisin vapaan viikonlopun mieheni kanssa ja jos joku vielä olisi ostanut lahjakortin johonkin ihanaan ravintolaan, niin olisin aivan maksimaalisen onnellinen

Kysyin itse aiemmin päivällä samaa, 30-vuotislahjaksi. Ostamme kylläkin porukalla kalliimman puoleisen seuraavan tuotteet, jonka sain täältä vinkiksi; käsilaukku.
Mutta 50?:lla ei oikein hienoa saa... Oletko ajatellut yhdistää voimiasi jonkun toisen ystävän kanssa?

Naisille varmasti joku kosmetologin hoito on ihan ok iästä riippumatta. Mutta jos jotain uniikkia haluat niin sitten pitää kyllä löytyä sieltä harrastepuolelta tms. yhdelle miehelle tehtiin lyijylasityö johon oli käytetty mallina hänen omaa valokuvaansa kun hän veti maasta eli tuonne voimanostopuolelle menee, tykkäs hirveesti ja hyvä muisto myös rakkaasta harrastuksesta.

Tarjoutuminen lapsenvahdiksi tosiaan olisi äidille varmasti tervetullut asia, edellyttäen, ettei hänellä ole mummeja tms. käytössä jo...
Halusit antaa jotain mieleenpainuvaa ja omaperäistä... Sitähän lastenhoito ei ole.
Vaikeaa, jos et oikein mitään osaa hänestä kertoa, "yksityiskohtia"... =)

Itse annoin kaverilleni T-paidan painatuksella (sitä voi käyttää muutenkin, me vain tiedetään idea =o) ). Itse otan mielelläni vastaan lahjakortin esim. hierojalle, ihonpuhdistukseen, hiustenleikkuuseen ja yksi kiva ideahan on että viet kaverisi piknikille (järkkäät salaa lastenhoidon, jos tarpeen) ja tarjoat hänelle siellä hyvää juomaa ja helppoa syötävää ja omaa hyvää seuraasi =o) (siitä mun yksi kaveri piti erityisen paljon).

Aika usein hänen lapset ovatkin meillä tai muualla kylässä/yökylässä. joten sekään ei kovin omaperäinen lahja olisi. Kosmetologilla hän käy säännöllisesti, mutta minne muualle voisi ostaa lahjakortin..?

Alkuperäinen kirjoittaja Tytti:
Aika usein hänen lapset ovatkin meillä tai muualla kylässä/yökylässä. joten sekään ei kovin omaperäinen lahja olisi. Kosmetologilla hän käy säännöllisesti, mutta minne muualle voisi ostaa lahjakortin..?

Ei mitään lahjakorttia... Ne on tylsiä...
Yritän kovasti keksiä... =)

Tässä kun kovasti ystävääni mietin, niin tuli mieleeni, että hän käy mielellään konserteissa. Josko hankkisin parit liput hänelle&miehelleen tai hänelle& minulle..??

Tässä kun kovasti ystävääni mietin, niin tuli mieleeni, että hän käy mielellään konserteissa. Josko hankkisin parit liput hänelle&miehelleen tai hänelle& minulle..??

No hö, tossahan se on! Mistä tykkää? Homma liput seuraavalle keikalle/konserttiin! Ja siihen vielä syömiset päälle. Eiks se ois hyvä? Vapaaaikaa mammalle? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

No hö, tossahan se on! Mistä tykkää? Homma liput seuraavalle keikalle/konserttiin! Ja siihen vielä syömiset päälle. Eiks se ois hyvä? Vapaaaikaa mammalle? =)

Paitsi et ylittää kyllä sun budjetin tod näk... Mut jos vähän saa lipsua... Kuitenkin täydet kymmenet kyseessä..! =)

Tästä kai se alkaa pikkuhiljaa hahmottua, tuo lahja meinaan.. Kattelen mitä sopivia musiikkitapahtumia olis lähiaikoina tulossa tänne päin, hankin pari lippua sinne ( ja toivon että pyytäis minut mukaan ukkonsa sijaan..;)) Ruokailuja en kyllä pysty enää siihen lisäksi lahjomaan.. :(

Yhteistyössä