Vincent-lastenkengät 50 % alessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkki

Vieras
Tiesittekö, että Helsingissä on avattu lokakuussa Vincent-kenkien myymälä. Itse en tiennyt, olen tilannut niitä aiemmin Ruotsista.

Ko. kaupassa on nyt ale 50 % ja kävin itse tekemässä hienoja löytöjä sieltä juuri äsken.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Tiesitkö, että tällä palstalla oman yrityksen mainostaminen on kiellettyä.

Ei ole oma yritys, kunpa olisikin. Ovat nimittäin ihania kenkiä.
Kunhan ajattelin jakaa tietoa, kun täällä on kyseisen kenkämerkin tilaamisesta Ruotsista joskus ollut keskusteluja.

Miten tämä aloitus eroaa siitä, että joku kertoo Jesperissä olevan 50 % ale toppapuvuista? Niitähän täällä on päivittäin.

Voi vitsi, toivottavasti avaavat liikkeen joskus pohjois-suomeenkin. Ihania kenkiä ja aika kohtuuhintaisiakin. Harmitti vietävästi kun ei voitu ostaa Ruotsissa asuessa kun koot alkoi vasta 21:sta.

Alkuperäinen kirjoittaja siru:
Voi vitsi, toivottavasti avaavat liikkeen joskus pohjois-suomeenkin. Ihania kenkiä ja aika kohtuuhintaisiakin. Harmitti vietävästi kun ei voitu ostaa Ruotsissa asuessa kun koot alkoi vasta 21:sta.

Sepä se, kun eivät ole kalliita ja ovat laadukkaita. Ostin alesta monta paria, kun ne maksoivat nyt vain noin 25 euroa pari.

Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Tiesittekö, että Helsingissä on avattu lokakuussa Vincent-kenkien myymälä. Itse en tiennyt, olen tilannut niitä aiemmin Ruotsista.

Ko. kaupassa on nyt ale 50 % ja kävin itse tekemässä hienoja löytöjä sieltä juuri äsken.

Missä päin toi liike on?

Yhteistyössä