Villi veikkaus,mikä mulla on?? Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vain"

Vieras
Tarina tämä: clomeja vedetty kohta vuosi,välissä tosin 3kk tauko. Viimeksi sain lugesteronit kaveriksi,joita käytin kp 15-24,lopetin koska alko tuhruaamaan ja testi nega kp 25 erittäin herkällä, toivoin ettei kierto veny paljon=menkat tulee parin pvän päästä viimesestä lugesta..

Kierto normaalisti 27 ja (menkat kestää 3-4pvää) ja kävinkin kontrolliultrassa kp 13 joilloin olin myös ovuloinu.
Kun tuhru alkoi kp 24,kesti sitä sitten kp 36 asti,kunnes vuoto muuttui punertavaksi.
Vuotoa kesti 1,5 pvää,ilman kipuja,jonka jälkeen muuttui taas tuhruksi. Kummallista on myös sekin että ihan selviä kuivuneita/vanhoja limakalvon kappaleita tulee myös..?? Lämmöt kyllä pysyi ylhäällä (37.1-37.3) reilun 3 vkoa..Nyt lähes normaalit 36,5-36,8
Nyt sitten tissit kipeytyneet kun menossa kp 6,laskettuna noista "menkoista"..Alavatsalla vihloo välillä. Enkä ovuloi luomusti kuin heikosti..Clomeja en enää alottanu. Ja siis "raskausoireita" oli vaikka muille jakaa kp 20 lähtien. Kaksi kemiallista raskautta olen kokenut..

Ennenkuin kukaan ehtii huutamaan, "Se selvii vaan tekemällä raskaustestin!!" Niin,juu, selviää kyllä ja aionkin huomenna testata,mutta aattelin vaan viihdyttää teitä kysymällä tyhmiä ja jos joku haluaa antaa viiltävän analyysin mun tilasta tai kaikista mukavinta ois lukee vastaavanlaisia kokemuksia,kiitos. :)

Kiitos veikkauksesta dzxc. Seurantaultrassa olen käyny joka kuukausi. Olin hysteroskopiassa tammikuun lopussa polyyppi epäilyn takia,mitään ei löytynyt. Mulla aina ollu "omituisen paksu" limakalvo kohdussa,kun olen ultrassa käyny.

Ja joo,samaa mäkin veikkaan etten ole raskaana..