Villan värjäämisestä Kool-Aidilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä värjään jatkuvasti pinttyneen tahraisia vaatteita ja kyllä värjäämällä saa haaleat tahrat aika tehokkaasti piiloon.

Mulla on ostettuna "metsänvihreä" väri ruskovillan luonnonvalkoiselle haalarille.. Vielä en ole värjännyt, mutta varmaan aika pian täytyis.. eli ainakin minä aion värjätä.

[QUOTE="tiimarinvihko";24651790]Mä värjään jatkuvasti pinttyneen tahraisia vaatteita ja kyllä värjäämällä saa haaleat tahrat aika tehokkaasti piiloon.

Mulla on ostettuna "metsänvihreä" väri ruskovillan luonnonvalkoiselle haalarille.. Vielä en ole värjännyt, mutta varmaan aika pian täytyis.. eli ainakin minä aion värjätä.[/QUOTE]

Samanlainen kokemus minullakin on, tosin muita vaatteita tullut joskus värjäiltyä.

Mitenköhän villavaatteissa sitten sen kutistumisen suhteen? Kool-Aidin kanssahan pitää säteilyttää se vaate mikrossa.

Samanlainen kokemus minullakin on, tosin muita vaatteita tullut joskus värjäiltyä.

Mitenköhän villavaatteissa sitten sen kutistumisen suhteen? Kool-Aidin kanssahan pitää säteilyttää se vaate mikrossa.

Ööh. Mä en tiedä.. Toi kool-aid on mulle ihan vieras tuote. Oletin että olis vastaava kuin Dylon, joita olen itse käyttänyt. Mutta ilmeisesti onkin sitten ihan erilainen.. hassulta kuulostaa toi säteilyttäminen.

[QUOTE="tiimarinvihko";24651866]Ööh. Mä en tiedä.. Toi kool-aid on mulle ihan vieras tuote. Oletin että olis vastaava kuin Dylon, joita olen itse käyttänyt. Mutta ilmeisesti onkin sitten ihan erilainen.. hassulta kuulostaa toi säteilyttäminen.[/QUOTE]

Se on jenkkien mehua, eli perustuu ihan elintarvikeväreihin ja on siis jokseenkin syömäkelpoista.

Kool-Aid – Wikipedia

Sillä käsittääkseni saa varsin päteviä tuloksia ainakin villalankojen kanssa. Muksuaitta - Kool Aid -helppoon v

Yhteistyössä