Villahaalari, MISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Ostin huuto-netistä 11 eurolla ihanan uudenveroisen vaaleanpunaisen Kivat-villahaalarin :)
Tyttö on hoikka, joten 80 cm villahaalari on sopiva vaikka käyttää jo 86 cm vaatteita.

kiva pitää lapsella liian pieniä vaatteita

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Ostin huuto-netistä 11 eurolla ihanan uudenveroisen vaaleanpunaisen Kivat-villahaalarin :)
Tyttö on hoikka, joten 80 cm villahaalari on sopiva vaikka käyttää jo 86 cm vaatteita.

kiva pitää lapsella liian pieniä vaatteita

ööö..tuossahan luki että on sopiva..? On minunkin 112 cm tytöllä 98 cm !!! Jonathan haalari, mutta minkäs teet kun on mitoitettu miten sattuu..varmaan tokaluokalla ois 110 cm sopiva koko :laugh:

Mä olen ostanut hallarit aina huutiskesta ja hyvät kaupat olekin saanut tehtyä. Ekat haalari Greenhilleja ja toinen Kivatin. Molemmat tosi hyviä, ohkaisia ja venyviä. Käväisi meillä myös Lotta ja Lassi -haalarikin, mutta oli ihan eri maata ainakin se vanha malli.

Ei 30? minusta kauheasti ole, ne on helppo myydä eteenpäin. Kävin juuri ostamassa Cittarista Kivat-haalarin.

Kerran erehdyin ostamaan Cirafin, oli kumman mallinen. Niska-haara-mitta oli todella lyhyt, olisi saanut ostaa kokoa isomman, jossa sitten hihat ja lahkeet olisivat olleet kömpelön pitkät.

Itse juuri etsin villahaalaria ja löysin tarjoustalosta kotimaisen Koivusen neuletuotteen haalarin n.26e. Ei merkkituote, mutta ihan nätti punavalko raidallinen. Menee niin tytölle kuin pojalle. Cittarissa vastaava makso 44,90

Hulluilla päivillä on ollut useampana syksynä edullisesti Name it villahaalerita (29,95€) ja löytyy muuten Bogin fleecehaalarietakin. Myös Sokoksen 3+1 päivää saa edullisesti Ristomatti Ratian villahaalarieta ( 34.95€) ja näitä oli vielä eilen muutaman sokoksella jäljellä. Mäkin olen huomannut tuon että villahaalarit ovat tosi arvokkaita ja normaali hinta näyttää olevan 49,95€ jopa halpamerkeillä kuten Ciraf.

Yhteistyössä