Vilkas 1-vuotias - milloin meno rauhoittuu vai rauhoittuuko milloinkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilkkaan pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilkkaan pojan äiti

Vieras
Minulla on 1 v 3 kk ikäinen poika joka on ihan mahdottoman vilkas. Sitä usein päivitellään kerhoissa ja kyläpaikoissa. Poika ei viihdy hetkeäkään paikoillaan vaan mennä viipottaa joka paikkaan, haluaa vieraitten ihmisten syliin ja pois sieltä - ihan uskomatonta menoa. Kerhossa ja muskarissa on tuskallista käydä, koska leikkien aikana poika haluaa vain juosta joka paikkaan.

Te kenellä on ollut vilkas lapsi tässä iässä, missä iässä alkoi helpottaa? Vai alkoiko missään vaiheessa? Minulla on todella aurinkoinen ja ihana poika, mutta välillä olen ihan kade muille äideille kun heidän lapset istuvat paikoillaan ja leikkivät rauhassa.

tytön serkkupoika rauhoittui 3v ikään mennessä..sitä ennen oli tikkejä vähän väliä..ja käsikin saatiin kipsattua pariin otteeseen..

nyt poika 4v ja sanoisin,että sellanen normaalin oloinen

Täällä 1v 9kk ja joskus ajattelen et onko toi jonku duracell patterin nielaissut :D Ei kans juuri hereillä ollessaan paikallaan viihdy ja kävellen ei kerkee mihkään vaan pieni juoksuaskel koko ajan käytössä.Mä olen onnellinen et on kuitenkin terve lapsi ja aika aurinkoinen tapaus muutenkin,paitsi kun hermostuu niin silloin on oksat pois :D

Yhteistyössä