Vilan verkkokauppa - onko kukaan käyttänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos tarkotat sitä bestseller.com jossa vila,only yms.. niin olen kerran tilannut. toimitus oli tosi nopea mut sit palautin tuotteet kun ivät olleet sopivia niin postimaksu meni omasta pussista(se oli jotain 12e paikkeilla ..)käsitin kyllä et sen sais takas mut olen pariin otteeseen sitä kysynyt ja ei sitä sit ilmeisesti saa(tilasin laskulle,ne sieltä sanovat että jos maksanut sen tilauksen heti niin sitten palauttaavat postimaksun sen muun palautussumman yhteydessä...onko mulla näin ollut????

jos tarkotat sitä bestseller.com jossa vila,only yms.. niin olen kerran tilannut. toimitus oli tosi nopea mut sit palautin tuotteet kun ivät olleet sopivia niin postimaksu meni omasta pussista(se oli jotain 12e paikkeilla ..)käsitin kyllä et sen sais takas mut olen pariin otteeseen sitä kysynyt ja ei sitä sit ilmeisesti saa(tilasin laskulle,ne sieltä sanovat että jos maksanut sen tilauksen heti niin sitten palauttaavat postimaksun sen muun palautussumman yhteydessä...onko mulla näin ollut????

Ok. Hyvä tietää. Kympin kalliimpaahan tuosta näyttäis tulevan jos sieltä tilaa, mutta täältä on koko loppunut yhdestä vaatteesta, jonka haluaisin. Ja lähimpään postiin siis toimittavat? (tilailen aika harvakseltaan..)

Vielä voisin tähän ketjuun yhden kysymyksen lisätät. Onkos kukaan käyttänyt brandos.fi nettikauppaa? Onko luotettava?

Yhteistyössä