Vikingline Mariella vai Gabriella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun kaveri sanoi, että Gabriella (joskus aiemmin, kun oli puhe). Ite en todellakaan tiedä, kun en oo koskaan kaveriporukan kanssa laivalla ollu. Paitsi joskus 13-14v. :D Ja sillonkin oli tietty vanhemmat mukana.

Gabriella, mariella on aikast räjähtänyt paatti mun mielestä-- gabriella jotenkin viihtysämpi, tosin siitä on jo jonkin aikaa kun on viimeksi kummallakaan tullu mentyä. Baaripuolta en muista, että kummassa parempi..

Jaiks. mulee tulee Gabriellasta mieleen meitin ysiluokan luokkaretki, kun luokan isot pojat vetivät minttuviinaa ja niille oli tullut heikko happi. Yksi sälleistä oli purjonnut c-hytissa yläpunkasta alasänkyyn, siis purjo oli valunut seinänvartta pitkin ja poikin.
Meinasin uida takaisin suomeen kun kuulin luokkakamulta sen hytin kunnosta :D

mut mulla onkin SE ökekammo. Ja taitaa joka porauslautalla olla purjoa jossain vaiheessa jokapaikassa :whistle:

Ja muoks muoks se luokkaretki oli siis joskus sata vuotta sitten :wave:

En voi ymmärtää, mitä ihmiset siinä Gabriellassa näkevät. Mariellaa saa aina mollata niin paljon kuin haluaa mutta Gabriella on pyhä laiva. Todellisuudessa näen Gabriellan laivana joka on halpa kopio vikingin Turku-Tukholma -laivoista. Todella ahdas laiva ja yökerhossa liian vähän istumapaikkoja. Ikääkin on jo 16 vuotta, joten kyseessä ei ole mikään uusi laiva.

Yhteistyössä