Viking linellä ei perhehyttejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reissuun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reissuun

Vieras
Moi,

onko tosiaan niin, että VL:llä ei ole perhehyttejä? Hki-Tukholma-risteilylle piti lähteä. Meitä on viisi henkeä, lapset pieniä; mahtuuko esim. A-luokan hyttiin vai pitääkö tosiaan ottaa kaksi hyttiä? Miten te muut "suurperheelliset" olette matkustaneet Vikingillä?

Helsingistä en tiedä, kun matkustetaan yleensä Turusta ja sieltä lähtevissä laivoissa ei perhehyttejä ole. Jos yksi noista viidestä on vauva, mahdutte samaan hyttiin. Silloin kerrossänkyjen väliin tulee vauvan matkasänky, jonka saa kun pyydätte laivan infosta heti matkan alussa. Jos taas ovat yhtään isompia lapset, otatte 2 hyttiä. Simppeliä.

Mä olen ollut viikkarilla perhehytissä. Helsingistä oli lähtö, mutta en muista mikä laiva oli (Gabriella vai Mariella). Oletko soittanut viikkarille ja kysellyt hytistä? Mielestäni löytyy niiden nettisivuiltakin.

Olemme matkustaneet yhdessä normaalissa hytissä 2 aikuista, ja lapset olivat 2kk, 4v,7v ja 10v. Mahduttiin.
Mutta nykyään eivät enään anna edes matkustaa niin, vaan on pakko ottaa 2 hyttiä

juuri olimme risteilyllä kaksi aikuista ja 5,7 ja 14 vuotias. 5 ja 14 nukkuivat samassa vuoteessa. alunperin ajatus oli,että 5 ja 7 vuotiaat samaan petiin,mutta halusivat toisin. hvyin mahduimme

[QUOTE="aaaa";24739280]juuri olimme risteilyllä kaksi aikuista ja 5,7 ja 14 vuotias. 5 ja 14 nukkuivat samassa vuoteessa. alunperin ajatus oli,että 5 ja 7 vuotiaat samaan petiin,mutta halusivat toisin. hvyin mahduimme[/QUOTE]

ja vielä b-hytissä olimme. a ja b:n ero on ainoastaan ikkuna. koossa ei eroa.

Olimme ystävättäreni kanssa Hki-Tukholma risteilyllä, lapset 2x 1.5v, 3v, 6v ja 7v. Varauskone ei antanut meidän lukumäärän mukaan majoittua B4L-hyttiin, mutta soitettuani asiakaspalveluun, varasivat meille tuollaisen. Teidän perheen mielestäni pitäisi mahtua ihan varauskoneeltakin varattuna tuollaiseen. Onkos se nyt Gabriella missä noita on. Siinä on siis se normi pullmann-kerrossänky sekä parisänky. Hytti on muutenkin tilavampi ja siellä on telkkarikin. Suosittelen. Tuplarattaat eivät mahtuneet ovesta, mutta päiväsaikaan pidimme niitä "aulassa", hyttimme kun oli ihan ensimmäisenä käytävällä. Yöksi sitten kasaan ja sängyn alle.

Jos ei omaa sänkypaikkaa tarvitse niin onnistuu yksikin hytti, ei välttämättä netissä mutta kuitenkin.
Tästä on jo aikaa kun oltiin ( Siljalla kylläkin) veljenvaimon kanssa Tukholmassa. Yksi hytti, 2 aikuista ja lapset 4,5v, 3v,3v, 8kk ja 3kk ja mukana vaunut ja tuplarattaat, Mahduttiin. Oli kyllä Prome hytti, johon sai vauvan kopan "ikkunalaudalle" mun pienin 8kk oli mun vieressä ja pari muuta mientä nukkui vierekkäin. Oli oikeasti hauska matka. Olaan sille jälkikäteen usein naurettu että mahtoi siinä kanssa matkustajat katsoa kun ohjattiin komppania ja hyökkäysvaunut hyttiin. :)

[QUOTE="vieras";24739215]Ei ole, jos se yksi on vauva. Mutta esim. te ette saa enää matkustaa yhdessä hytissä, koska oletan, että norin on jo yli 1v. :)[/QUOTE]

Ota asioista selvää, todellakin saa Vikarilla, Siljalla ei

Yhteistyössä