Viking goretex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kengät lapsille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kengät lapsille

Vieras
Onkohan muualla tarjouksessa kun City Marketissa? Siellä on kyllä aika hyvä tarjous ja lähtöhintakin on parikymppiä alhaisempi kun esim. Prismassa tai K-kengässä. Onkohan kuitenkin samanlaiset kun muiden kauppojen vai miks on niin paljon halvemmat?

No meil on cittarista ostettu just noi. Eiköhän ne ole ihan oikeat kengät. On muina vuosina olleet tähänkin asti ;) Pionitkin oli aikoinaan cittarissa reilusti toistakymppiä halvemmat kuin kenkäkaupassa, ihan samat kengät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa-a, ostin itse Prismasta 50 eurolla. Taisivat olla viime kauden mallia mutta mulle se ei nyt ollut tärkein pointti :D.

Ostitpa kalliilla! :o Siis jos olivat viime vuotiset.. Ite ostin viime kevättalvella saman kauden goret 20 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa-a, ostin itse Prismasta 50 eurolla. Taisivat olla viime kauden mallia mutta mulle se ei nyt ollut tärkein pointti :D.

Ostitpa kalliilla! :o Siis jos olivat viime vuotiset.. Ite ostin viime kevättalvella saman kauden goret 20 eurolla.

Joo, aina välillä onnistaa :). Mä en vaan ole uskaltanut noin paljon etukäteen ostella kenkiä. Ja tuo meidän prisma on nyt tuommoinen, niillä kun myydään tavaraa poistohintaan niin se tarkoittaa, että 24,90 maksanut tuote myydään nyt poistohinnalla 20 e ;).

Mutta kun kengät oli ostettava niin nuo nyt ostin.

Citymarketissa tän kuun plussatarjouksessa pienempien kengät 49,90 ja isompien 55,90. Lähtöhinta 65 ja 69,90 kun muissa kaupoissa on ollu 89,90. En tosi tiedä onko noi kengät 1,5v tytölle hyvät, pojalla on sen verran leveä jalka et Vikingit on parhaat ja esim. Eccot tai Richterit liian kapeat. Tytöllä kyllä sirompi jalka mut täytyy mennä sovittaa niin tietää.

citymarketista löysin ko.kengät 35euroa. Väreinä musta ja toinen tais olla punanen?
koosta 21 alkaen taisivat olla.. Ihan samat kengät ja ihmettelinkin kun sain niin edullisesti. En olisi ollut valmis maksamaan 70 euroa saatikka 120euroa, niinkuin jossain on hinnoiteltu.
Ostin siis jo kuukausi sitten.

Yhteistyössä