Viivanpaikka?! apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmm85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmm85

Vieras
Noniin, kysytääs nyt sit ihan puolueeton mielipide..eli näkyykö tässä yhtään mtn? kun sain prisman liuskatesteillä eilen haalean viivan,mutta niihin on täysin luotto mennyt..joten tein tänään aamulla nyt sit tän tikkutestin (prisman tääkin) ja vastaus oli tämä..

Aijaa.com - 10594885

Ja siis onko tuossa kyseisessä testissä viivanpaikka? Kysymyks miks tää ees mietityttää tässä vaiheessa,on se kun pitäis aloittaa kondylooman hoito taas sillä litkulla,ja sitä kun ei saa raskauden aikana käyttää (se viheliäinen on tullut takas pitkän tauon jälkeen) :/

ja lisää tyhmiä kysymyksiä,uskoisin saavani paremman kuvan jos mä ton testin avaan, mutta onko se sitten vielä sama? :D

joo tosi surkee toi kuva,eikä siinä tosiaa vahva se viiva ookaa..nyt ku on kuivunu ni näkyy viel selkeemmin,mut silloin käsittääkseni ei oo luottaminen.
Onks kellään kokemuksia noista,onko niissä viivanpaikkaa? ja siis tosi alussahan toi oliskin jos on.. ehkäpä mä kysäsen lekurin mielipidettä, en kauheen mielellään enää venailis sen lääkityksen kanssa myöskään :/

höh, jos ois parempilaatuinen kuva? mulla tuli viimeksi tuontyyppinen(mitä hämärästi tuosta kuvasta erotin), eli en oikein osannut tulkita onko plussa vai ei(oli todella hailakka), odottelen ja teen viikon päästä uuden testin.

Kiitokset vastauksista :) teinpäs nyt sit vielä ton apteekin oman testin ja en oo enää varma oliko siinä oikeesti toooodella haalee viiva,vai näinkö omiani :D

ehkä mä nyt odottelen sit ens vkoon ton lääkkeen kans,ku toi hoitsu oli sitä mieltä ettei sitä kannata ottaa mut pitää varmistaa viel lekurilta ja sit luulis testienki kertovan jo onko siellä mtn :)

Mun mielestä näyttää haamulta, mutta vaikea sanoa noin suttuisesta kuvasta. Jotain siinä kyllä näkyy, varsinkin kun menee reippaasti nätöstä kauemmaksi katsomaan :D Mulla viivanpaikka on ollut aina harmahtava, haamu aavistuksen punertava. Testaa parin päivän päästä uudestaan :)

Yhteistyössä