V
vierailija
Vieras
Käly toivoo sitä. Vaimo suhtautuu siihen neutraalisti ja minä pelkään että vanhat muistot nousee pintaan. Sitten pitäisi vielä katsoa isää sairaalassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä idea. Ne lähtee kaksistaan juhlimaan ja minä käyn sillä välin katsomassa isää.Kaikilla parempi mieli, kun riipaset vain kotona kalsarikännit. Ei tarvi muiden kattella sua eikä sun tarvi pahoittaa mieltäsi muiden juhlinnasta. Vaimo ja käly voivat lähteä keskenään bilettämään.
Näin ne ongelmat ratkeavat, kun palsta laittaa viisaat päät yhteen.Hyvä idea. Ne lähtee kaksistaan juhlimaan ja minä käyn sillä välin katsomassa isää.
Toisaalta, jos ei keksisi itselleen ongelmia, niin ei niitä tarttisi yrittää ratkoakaan....Näin ne ongelmat ratkeavat, kun palsta laittaa viisaat päät yhteen.
Aivoverenvuodon jälkeen ollaan yleensä kuukausia sairaalassa.Ai vieläkö se ukkos on sairaalassa? Mut joo älä mene, jätä ihmiset rauhaan. Sitä paitsi on hiton kylmä. Kai sää sen huomasit?
Ei ole mitään yleensä, riippuu niin paljon siitäkin missä vuoto on ollutAivoverenvuodon jälkeen ollaan yleensä kuukausia sairaalassa.
Aivoverenvuodon jälkeen ollaan yleensä kuukausia sairaalassa.