Viisurin poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no surffaa toki netissä ja katso paikkakuntasi hintoja tai soita hammaslääkäreitä läpi. Hintahaitari on oikeasti suuri.
Mulla maksoi viisurin poisto vähemmän kuin 2-pinnan paikkaus, oliskos ollut 60-70e. Mutta jos on juuret solmussa, tarvitaan leikkausta niin se voi maksaa jopa 250e.

yksi on leikattu ja leukaluuta hieman hiottu niin korvausten jälkeen jäi vielä reilu 180e maksettavaa...kallista puuhaa, nyt viimeisen kanssa jonossa kunnalliseen jossa pitäisi selvitä noin 60e

Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.

Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.

Auttoiko se pelkkä rauhoitteleva hoitaja vai saitko jotain rauhoittavia lääkkeitä? Pelkään myös kyseistä operaatioita ja mietin millä siitä pääsisi mahdollisimman vähällä tuskalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:

Auttoiko se pelkkä rauhoitteleva hoitaja vai saitko jotain rauhoittavia lääkkeitä? Pelkään myös kyseistä operaatioita ja mietin millä siitä pääsisi mahdollisimman vähällä tuskalla...

no siis mä voin sanoa että tuon jälkeen mun h.lääkärikammo on pienentynyt valtavasti. ihana kokemus jos nyt näin voi sanoa.. ja siis todellakin auttoi se et toinen hoitaja oli ihan vaan mua rauhoittelemassa. niin ja en saanut rauhoittavia, kipulääkkeitä vaan.

mut otettiin niin asiallisesti huomioon joka suhteessa ja toimenpide oli täysin kivuton, että voin sanoa että oli koko rahan arvoista mennä yksityiselle. sen jälkeen en ole muualla käynytkään ja olen jopa pitänyt viimeiset 5-vuotta huolen että käyn joka vuosia tarkastuksissa (joihin tulee automaattisesti kutsu kotiin).

no siis mä voin sanoa että tuon jälkeen mun h.lääkärikammo on pienentynyt valtavasti. ihana kokemus jos nyt näin voi sanoa.. ja siis todellakin auttoi se et toinen hoitaja oli ihan vaan mua rauhoittelemassa. niin ja en saanut rauhoittavia, kipulääkkeitä vaan.

mut otettiin niin asiallisesti huomioon joka suhteessa ja toimenpide oli täysin kivuton, että voin sanoa että oli koko rahan arvoista mennä yksityiselle. sen jälkeen en ole muualla käynytkään ja olen jopa pitänyt viimeiset 5-vuotta huolen että käyn joka vuosia tarkastuksissa (joihin tulee automaattisesti kutsu kotiin).

hmm...onneksi ei ole itsellä lähiaikoina tuo viisureiden poisto. Jos olisi varaa niin poistattaisin nukutuksessa mutta... tuskin on. Täytyy varmaan ennakoida jotenkin sitten, ainakin sanoa että pelkään... kai ne sitte osaa sen jotenkin huomioida.

Parhaimmillaan viisurista pääsee eroon alle 15 minuutissa kivutta. Nyppäisy kestää 2minuuttia, puuduttaminen 5 minuuttia ja loput menee johonkin ihan paperityöhön. Mulla on ollut hampaanpoisto paljon miellyttävämpiä hetkiä kuin paikkaaminen. Ei siihen nyt kuitenkaan koskaan totu, vaikka olen jo menettänyt 8 hammasta...

Älä kuuntele kaikkia kauhujuttuja. Hammaslääkäri kuitenkin arvioi aika hyvin etukäteen, mitä tulee tapahtumaan. Ei kaikilla ole juuret solmussa, jolloin menee leikkauksen puolelle.

Yhteistyössä