V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.
Auttoiko se pelkkä rauhoitteleva hoitaja vai saitko jotain rauhoittavia lääkkeitä? Pelkään myös kyseistä operaatioita ja mietin millä siitä pääsisi mahdollisimman vähällä tuskalla...
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.
Auttoiko se pelkkä rauhoitteleva hoitaja vai saitko jotain rauhoittavia lääkkeitä? Pelkään myös kyseistä operaatioita ja mietin millä siitä pääsisi mahdollisimman vähällä tuskalla...
no siis mä voin sanoa että tuon jälkeen mun h.lääkärikammo on pienentynyt valtavasti. ihana kokemus jos nyt näin voi sanoa.. ja siis todellakin auttoi se et toinen hoitaja oli ihan vaan mua rauhoittelemassa. niin ja en saanut rauhoittavia, kipulääkkeitä vaan.
mut otettiin niin asiallisesti huomioon joka suhteessa ja toimenpide oli täysin kivuton, että voin sanoa että oli koko rahan arvoista mennä yksityiselle. sen jälkeen en ole muualla käynytkään ja olen jopa pitänyt viimeiset 5-vuotta huolen että käyn joka vuosia tarkastuksissa (joihin tulee automaattisesti kutsu kotiin).
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Mulla otettiin yksityisellä kaikki 4 kerralla pois, hammaskirurgi teki työn hoitajien avustuksella (pelkään hammaslääkäriä joten hoitajista toinen oli ihan vaan rauhoittelemassa mua). Ja hintaa kelakorvauksen jälkeen tuli semmonen 700-800euroa, siitä on jo vuosia joten en tarkkaa summaa muista.