Viisaudenhampaasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahkuratäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pahkuratäti

Aktiivinen jäsen
06.06.2007
1 276
0
36
Mulle puhkeamassa viisuri alas.. ihan sairaan kipee ien ja poski.. rispaantunu jo puhki ko aina puriessa jää välliin |O Kävin tänään hammaslääkärissä, ja sanoivat, ettei nyt tehä mitään ku ei ole tulehtunu.. käskivät purskutella tuommosella desinfioivalla aineella vain.. Ja kipu on ihan kauhea :ashamed: Enemmän just ienkipua kai.. ei niinkään mitään jomottavaa hammassärkyä.. Kai sitä sitten elellään maksimiburanamäärän voimalla :snotty:

Niin. Halusin vain teidän kokemuksia kysellä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Sellaista se on pienillä vauvoillekki kelle tullee hampaita.. :whistle:

Ai nou.. :snotty: Mua nyt lähinnä mietityttää, että alkaako tuo nyt sitten keräämään jotain mätää tuonne :headwall: Mut tosiaan, ymmärryshalitukset kaikille hampaita tekeville vaaveille :hug:

Omituinen hammaslääkäri, eikös se nimenomaan pitäisi poistaa silloin kun ei ole tulehtunut? Miksi ihmeessä odottaa sitä että tulehtuis, sitten antibiootit ja poisto? Mee toiselle hammaslääkärille.

Mulla oli viime viikolla täysin sama tilanne ja menin särkyvastaanotolle kun kipu oli sietämätön. laittoivat jotain lääkettä ikenen ja hampaan väliin joka auttoi nopeasti. Sain myös tuota purskuteltavaa ainetta. Mulla on ens kuun alussa hampaan poisto edessä. Ei se särky mun mielestä mihinkään häviä itekseen ja mullakin oli kai lähinnä se ien tulehtunut...

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
No mutta ei sitä sillonkaan voi poistaa, jos se on tulehtunu..Hyvähän se nyt ois ollu poistaa, jos noin kipeetäkin käy!

No jos ois ollu tulehtunu, nii oisivat antanu antibioottikuurin ja sitten poistettu. Nyt ei tehä mittään. Ja röntgenkuvassa kuulemma näky että ihan suoraan kasvaa,että ei ongelmaa, mut sitte sano, että ei kyllä varmaan mahu olemaan se hammas tuossa.. En tiä mitä ne aikoo. Pitää vissiin ottaa yhteyttä sinne uudestaan muutaman viikon päästä, jos ei nyt kipeydy kauheasti..
Ja tosiaan tuo penslausjuttu vissiin auttaa :)

Yhteistyössä