Viisauden hampaan tulehdus vaivaa taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo kolmas 2 kk sisään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo kolmas 2 kk sisään

Vieras
Mua alkaa kyllä oikeesti pelottamaan tuo viisuri, että miten tulee käymään. Selviänkö edes hengissä niin kauan että se leikataan. Viikko sitten tasan loppui edelliset antibiootit (v-pen mega + trikozol) ja taas alkoi nyt illalla särkemään ihan julmetusti puolta naamaa ja viisuria. Pieni jomottelu alkoi jo 4 päivää kuurin loppumisesta. Olo on todella epätoivoinen hampaan takia. Mulla ois nyt muuten vaan aika hammaslääkärille torstaiksi mutta näinköhän se pitää jo huomenna soitella särkypäivystykseen taas kerran. Elimistö ei enää varmaan kestä noiden antibioottien ja särkylääkkeiden jatkuvaa syömistä. Sais tulla jo se aika sinne leikkaukseen, kun lähetekin on jo mennyt!

siis nehän ei mielellään ala leikkaamaan jos tulehdus päällä mut pakkohan se on päivystykseen mennä jos särky yltyy. Tiedän tuskan, se on jotain kammottavaa. Synnytys miljoona kertaa mukavampaa!
Tsempit!

jeps.. itellä oli tota kesti 2vkoa särky putkeen sit 6kk taukoa ja uudestaa se oli kuollettanu seiskahampaan siinä :S ja mulla oli yht 4vuotta tuo.. välillä mietin viel et onkohan se oikeesti parantunut vai ei vaiks ei särke mut jos ikenen sisälle tulee taas mätää:S

itellä kans nyt parhaillaan ientasku tulehtunut tai ollut jo n.viikon. särkylääkkeitä oon popsinu.meinasivat hammaslääkäris et vasta syksyllä poistetaan.

Mulla ois kolmas ab-kuuri kolmen kk sisään jos nyt huomenna taas semmoisen antavat. 2kk vaivannut. Muutaman päivän hyvä ja sitten taas kipu on jotain aivan kamalaa. Mulla kans näkyvillä vaan 1/4 hampaasta. Vois huomenna ees putsata sen viisurin hammas taskun. Oli edellisellä kerralla kun se tehtiin niin pidempään hyvä.

itellä kans nyt parhaillaan ientasku tulehtunut tai ollut jo n.viikon. särkylääkkeitä oon popsinu.meinasivat hammaslääkäris et vasta syksyllä poistetaan.

Mie en pysy järjissäni jos syksyyn asti joudun oottelemaan. Särkee poskionteloa, ylä ja ala leukaa, korvaa ja viisuria sekä vihloo kaikkia sen puolen paikattuja hampaiat ihan kunnolla ja jatkuvasti. En pysty kunnolla syömään enkä nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jo kolmas 2 kk sisään;23690465:
Mie en pysy järjissäni jos syksyyn asti joudun oottelemaan. Särkee poskionteloa, ylä ja ala leukaa, korvaa ja viisuria sekä vihloo kaikkia sen puolen paikattuja hampaiat ihan kunnolla ja jatkuvasti. En pysty kunnolla syömään enkä nukkumaan.

no kyllä uskon et tuossa tapauksessa varmasti pian poistavat sen.

Mie oon noita bafucin tabletteja syöny mut ne on just nyt (kuinka ollakkaan: mun tuuria) loppu lääkekaapista. Nekin puuduttaa ja tappaa bakteereja. Mut et ei ole edes karmolistippoja ja apteekit kiinni. :/

Voiko muuten tk:sta pyytää et ottavat tulehdusarvot kun tää viisuri on mua vaivannut jo tosi pitkään ja rajuna toi tulehdus? Ottaako ne edes tollasen takia sitä?

Yhteistyössä