Viinirypäleissä pisteitä??!

• Viestiketjun aloittaja Elina83
  • Ensimmäinen viesti
Elina83
mä olin puota persielleni, ku hoksin että viinirypäleistäki tulee pisteitä =( ja sit aloin tarkemmin kahtoon ni paljon muustakin tulee esim. banaanista, kirsikoista hmm. omenasta..
eihän sitä voi mitään syyä ilman pahaa mieltä..
mitähän mä nyt keksin iltaherkuksi, ku ei kärsi nuita viinirypäleitä popsia pilvin pimein.. =/
mistä muuten löytys pistettömät herkut?
onko light limut 0 pisteisiä? vaan oonko mä kattonut iihan väärin..

stemppiä kaikille laihduttajille!
itellä alkaa usko huojimaan jo 9pv:n laihdutuksen jälkeen, mut nyt otetaan itteä niskasta kii...

ootko käyny painonvartijoiden sivuilla? siellä on se viestiposti=keskustelu palsta ja siellä on erikseen sellanen ruoka osio..sieltä saa tosi hyviä vinkkejä kaikkeen,makean nälkään,suolasen nälkään-ja tietty pienin pistein!! myös 0 pisteen herkuista on monesti ollut vinkkejä!! :)

Elina83
pitääpäs käyä kahtomassa, kuhan joutaa/kehtaa...
pitää samalla lueskella niitä laihdutustarinoita sielt, ni jos se omakin motivaatio lisääntys..
lenkille pitäs lähtee, mut ku oon niin huono yksin lähteen, mut ei auta ku opetella...
tai sit alkaa tivaamaan isäntää kaveriksi.. hmm.. ;)

ipuna
Kyl noista viinirypäleistä menee 1,5dl 1piste.
Pisteiden avulla kun laihduttaa niin ideana on oppia syömään oikein ja oikea määrä. Siksi pisteytys on hyvä apu. Ei sinun kannata huonoa omaa tuntoa potea jos syöt viinirypäleitä, tarkoitushan on että opit niitä syömään kohtuuden rajoissa, eikä pilvin pimein.
Samoin omena (1kpl 1piste) banaani (½kpl 1piste) jne.

Light-limuista ei mene pisteitä! Mutta hampaillehan nuo makeutusaineet on haitallisempia kuin sokeri. Mä olen jäänyt laihdutuksen myötä koukkuun Light limuihin.

Pisteettömiä "iltanaposteltavia" on mm. porkkana, kaalit, kurkku, paprika yms. Niitä viipaloit tikuiksi ja pospit! Näin itse ainakin. Voit tehdä niille maustamattomasta jogurtista dipin (jos tarvetta) laittamalla siihen suolaa, mustaa pippuria, paprikajauhetta yms. ½dl dippiä riittää mainiosti ja siitähän menee ½pistettä. Mutta ilman dippiä ei mene pisteitä lainkaan.

Mansikat,mustikat, puolukat, lakat, vadelmat, viinimarjat on myös 0pisteen herkkuja. laitappas marjojen sekaan makeutusainetta (canderel tms.) niin saat hyvää ja maistuvaa.

Tsemppiä laihdutukseen!!
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 15:57 Elina83 kirjoitti:
mä olin puota persielleni, ku hoksin että viinirypäleistäki tulee pisteitä =( ja sit aloin tarkemmin kahtoon ni paljon muustakin tulee esim. banaanista, kirsikoista hmm. omenasta..
eihän sitä voi mitään syyä ilman pahaa mieltä..
mitähän mä nyt keksin iltaherkuksi, ku ei kärsi nuita viinirypäleitä popsia pilvin pimein.. =/
mistä muuten löytys pistettömät herkut?
onko light limut 0 pisteisiä? vaan oonko mä kattonut iihan väärin..

stemppiä kaikille laihduttajille!
itellä alkaa usko huojimaan jo 9pv:n laihdutuksen jälkeen, mut nyt otetaan itteä niskasta kii...

Yhteistyössä