viimisillään, mut lapsille ei hoitajaa

• Viestiketjun aloittaja saako ne mukaan
  • Ensimmäinen viesti
punaja
meillä oli sama tilanne muutama viikko sitten . Soitin Mannerheimin lastensuojeliitolle ja sieltä sain hoitajana. Maksullisen kylläkin n 5 egee tunti mutta olipahan hoitaja. Suosittelen. =)

mulla oli vähän samantapainen tilanne kun nuorimmaista odotin. Ainakaan silloin ei pk seudun mll:stä luvattu hoitajaa. Olis pitäny etukäteen tietää päivämäärä jolloin tarvii. Sama juttu väestöliiton kanssa. Oisko sulla ketään sukulaista tai kaveria joka vois kattoo? Ja jos ei muuten mikään onnistu niin ota sinne sossuun yhteyttä, kai ne jotenkin osais auttaa.

ilman hoitajaa
myös minulla on tilanne, etten tunne asuinpaikkakunnalta ketään. kaikki sukulaiset asuu noin 60 km päässä ja ovat työelämässä. jos tämä raskaus on samanlainen kuin edellinen, niin saa ravata synnärillä ihan jatkuvalla syötöllä loppuaikoina. on itseänikin alkanut mietityttää, että mihin mä pienimmän laitan sitten kun synnytyksen aika tulee tai jos nuo ravaamiset alkaa taas. sama homma on tuon levon kanssa. edellisessä raskaudessa jouduin täydelliseen lepoon ennenaikaisten supistusten takia. no kai sitä jotain keksii, onneksi on vielä aikaa sumplia asioita.

en vielä vaivu epätoivoon :)

Äiti minäkin
Oletteko ajatelleet että menisitte synnyttämään yksin tai sitten jonkun ystävän kanssa jos sellaisia sattuu olemaan paikkakunnalla. Meillä on kans tilanne että odotan toista ja olen miettinyt että mihin laitan tuon poikani, mut nyt olen ajatellut että meen vaikka yksin synnyttämään ja mies jää toisen lapsen kanssa kotia, hurja ajatus mutta vaihtoehto tämäkin...

Yhteistyössä