viiminen joulu menossa..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
hittosoikoon, viimiset kaks kuukautta ollu koko perheellä nuhaa, yskää, oksennustautia, ripulia.. ja nyt mulla on sit taas vuorostani nuha ja yskä..arvatkaapa joko alkaa kypsyttään tää sairastelu?! |O

Onko asuntonne terve? Esim home ja kosteusvaurio aiheuttaa just noita, ei uskois mutta näin on, nimimerkillä kokemusta on.
Ja homehan ei aina näy päälle, vaan saattaa olla rakenteissa joista se sitten alkaa aiheuttaa oireita, toisille herkemmin kuin toisille.
Ja eikun soitto paikalliselle terveystarkastajalle, että tulepa käymään

syksyllä on usein paljon flunssia liikenteessä ja teille ne ovat taas iskeneet oikein kunnolla. Lisäksi niitä kantoja on useita, mitkä flunssaa aiheuttavat.

Mutta miksi joulu on viimeinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
syksyllä on usein paljon flunssia liikenteessä ja teille ne ovat taas iskeneet oikein kunnolla. Lisäksi niitä kantoja on useita, mitkä flunssaa aiheuttavat.

Mutta miksi joulu on viimeinen?

siis..viiminen joulu menossa ku koko ajan on kipeenä, ni henkihän tässä lähtee! vähän sellanen sarkastinen viittaus..juu nou.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
hittosoikoon, viimiset kaks kuukautta ollu koko perheellä nuhaa, yskää, oksennustautia, ripulia.. ja nyt mulla on sit taas vuorostani nuha ja yskä..arvatkaapa joko alkaa kypsyttään tää sairastelu?! |O

Kuulostaa tutulle, paitsi meillä ei ole onneksi tuota oksennus-ja ripulitautia ole ollut. Räkätautia ja tytöllä korvatulehduksia siitäkin edestä viimeiset 3-4 kuukautta. Ei oikein tuo joulumieli ole iskenyt. Aattona olenkin sitten iltavuorossa töissä. Juhlitaan vasta Tapanina, kun tuo 2,5-vuotias ei niin päivän päälle sitä joulua vielä osaa ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Aikamoinen otsikko sulla..??

Yhteistyössä