Viimeisin tupperware-ostoksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rittiriiraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rittiriiraa

Jäsen
08.10.2006
354
0
16
Olin monen vuoden tauon jälkeen kutsuilla ja hulluunnuin ostamaan neljän kulhon sarjan. Ovat kyllä tosi kauniit, punaiset mutta olisinkohan selvinnyt ilman niitä.. Lupauduin vielä pitämään kutsutkin keväällä. Onkohan kenelläkään diagonoisitu koskaan oireyhtymää "tupperihulluus"?

Ostin just sen Samba-sarjan isoimman kulhon salaattiläviköineen ja salaattiottimetkin tuli mukaan. Oli vieläpä ihana ja raikas uutuusväri, semmonen vihreä. Sehän on ennen ollut sininen. Ja tavarat tulee tänään.

Seuraavaksi ehkä tahtoisin sen kananmunaleikkurin... se on ollut listalla jo pitkään mulla.

http://www.tupperware.dk/Finland/today/30.html

Tuolta löytyy kuvasto, näköjään vaihtunut juuri...

Itse pidin kutsut tammikuussa ja tilasin kananmunaleikkurin ja pizzapyörän, lahjaksi sain 6kpl tilantekijöitä...

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
http://www.tupperware.dk/Finland/today/30.html

Tuolta löytyy kuvasto, näköjään vaihtunut juuri...

Itse pidin kutsut tammikuussa ja tilasin kananmunaleikkurin ja pizzapyörän, lahjaksi sain 6kpl tilantekijöitä...

kiitos :)

Mulla oli vasta-aikoihin kutsut itellä. Tilasin sen tuttipullon ja sit sellaisen sydän rasian jossa oli hologrammilla ruusu. Tyttö välttämättä halus sen sydän rasian :heart:
Sain sit itelle emännän lahjaa sellasen hienon leipomis setin ja sen jolla voi sekoittaa esim kerman tai jotain salaatin kastiketta... en nyt muista sen nimeä. Nii ja olin kuulema sit vanha vip-emäntä ja sain sellaisen kirkkaan purkin jossa on punainen tiivis kansi. :D eli kantsi pitää kutsut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä en ole ikinä ostanut mitään Tupperia! :o Pari purkkia mulle on kulkeutunut mutsilta. Myyjäksi on kyllä yritetty houkutella pariinkin otteeseen.

Samoin.Lasten muovisen haarukan ja lusikan olen saanut tai siis lapsi ja 2 muovista kannellista kippoa.

lapsille sellaset jäätelömuotit, paljon on tupperi tavaraa, anoppi ollu esittelijänä.
hyviä tuotteita on, vaan aikas kalliita. jokapäivä käytössä tupperit on!

Yhteistyössä