Viimeisin lukemanne kirja

Taas vaihteeksi , jos saisi uusia hyvia ideoita.

Pari paivaa sitten lopettelin Adichien Puolikas keltaista aurinkoa. Suosittelen kaikille.

Seuraavana vuorossa on jo Gaile Parkin ja Kigalin kakkukauppias.

Ps. Kannykka on tassa vieressa, etta voin laittaa mielenkiintoisten kirjojen nimia ylos. Mites te muut toimitte ?

Judy Blumen Fiksuja naisia (ehkä kymmenennen kerran... ). Nyt on menossa Seppo Jokisen Komisario Koskinen (en muista tarkemmin nimeä )

Hiljan luin myös Graham Greenen Tädin kanssa maailmalla (senkin ties kuinka monetta kertaa)

Uusia lukuvinkkejä taidan kaivata minäkin :/

...
Gunter Grassin Taikalaatikon. Kirja on jatkoa aikaisemmin ilmestyneellä omaelämäkerralliselle teokselle Sipulia kuoriessa. Suosittelen kumpaakin ja tietenkin myös Peltirumpua.

Kolmen päivän lukusaldo: Cathy Kellyn Lessons in heartbreak (taijtnsinnesuuntaan),oli vähän keskeneräisen oloinen. Odotin parempaa, kunnon siirappia :D ja äsken lopettelin Pauli Kohelon Ohessa tilinumeroni, jolle kyllä hörötin ääneen.

Luin just Anna-Leena Härkösen "Juhannusviera" -kirjan. Tykkäsin ja suosittelen, jos tykkää Härkösen kirjoista yleensä.
Sitä ennen luin Stieg Larssonin "Naiset, jotka vihaavat miehiä" - sitä suosittelen, jos tykkää dekkareista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Luin just Anna-Leena Härkösen "Juhannusviera" -kirjan. Tykkäsin ja suosittelen, jos tykkää Härkösen kirjoista yleensä.
Sitä ennen luin Stieg Larssonin "Naiset, jotka vihaavat miehiä" - sitä suosittelen, jos tykkää dekkareista.
Itse kanssa olen tykastynyt Larssonin kirjoihin.

Hyvia ideoita on tullut taas lisaa, kiitos :flower:

Täällä pohjantähden alla 3 saatiin eilen loppuun. Tosin en tiedä lasketaanko sitä itse lukemakseni kun mies luki ääneen ja kuuntelin vain koko trilogian? :D

Ihan itse lukemani taitaa olla "Marley och jag" (tms) tuosta kevättalvelta.

Seuraavasta kirjasta en tiedä vielä...

Kaisa
Sue Graftonin Q niin kuin Quinn. Hyvä oli niin kuin kaikki muutkin hänen aakkosdekkarinsa, suosittelen koko sarjaa kaikille dekkarin ystäville. Nytolen siis ne kaikki lukenut tässä kesän aikana

Viimeksi luin Breakfast at Tiffanys, oli ihana, en ole koskaan nähnyt leffaa, nyt täytyy jostain se löytää.
Eilen aloitin kirjan nimeltä My sister's keeper, kirjailija Jodi Picoult. Millään en olisi malttanut pistää pois, aivan upea kirja josta on nyt tehty leffakin. (Leffassa äitiä esittää Cameron Diaz. En tiedä kuinka on suomennettu, luultavasti tulee teattereihin Suomessa viimeistään syksyllä.) Kirja kertoo tytöstä joka haastaa vanhempansa oikeuteen oikeudesta omaan vartaloonsa. Vanhemmat "hankkivat" hänet ikään kuin varaosiksi luuydintä luovuttamaan leukemiaa sairastavalle tytölleen. Aika raskas aihe, ja nenäliinapaketin kanssa luettava kirja. Ekat kyyneleet tulivat jo kolmannessa luvussa.. Halusin ehdottomasti lukea kirjan ennen kun näen tarinan valkokankaalta.

(Muokkasin hieman selkeämmäksi)

No
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Itse kanssa olen tykastynyt Larssonin kirjoihin.

Hyvia ideoita on tullut taas lisaa, kiitos :flower:

Nimi on "Miehet jotka vihaavat naisia"

2. osa Tyttö joka leikki tulella

3. osa Pilvilinna joka romahti

Nämä odottavat muutaman päivän päästä alkavaa merimatkaa.

Viimeksi luin Lehtisen Franseskan.

Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:
Viimeksi luin Breakfast at Tiffanys, oli ihana, en ole koskaan nähnyt leffaa, nyt täytyy jostain se löytää.
Eilen aloitin kirjan nimeltä My sister's keeper, kirjailija Jodi Picoult. Millään en olisi malttanut pistää pois, aivan upea kirja josta on nyt tehty leffakin. Kertoo tytöstä joka haastaa vanhempansa oikeuteen oikeudesta omaan vartaloonsa. Vanhemmat "hankkivat" hänet ikään kuin varaosiksi luuydintä luovuttamaan leukemiaa sairastavalle tytölleen. Leffassa äitiä esittää Cameron Diaz. En tiedä kuinka on suomennettu, luultavasti tulee Suomeen viimeistään syksyllä. Aika raskas aihe, ja nenäliinapaketin kanssa luettava kirja. Ekat kyyneleet tulivat jo kolmannessa luvussa.. Halusin ehdottomasti lukea kirjan ennen kun näen tarinan valkokankaalta.
Kuulostaa kylla lukemisen arvoiselta teokselta. Kiitos vinkista. Itse kanssa haluan lukea kirjan ensin ennen elokuvaa. Se elokuva on monta kertaa pettymys.

Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:
Eilen aloitin kirjan nimeltä My sister's keeper, kirjailija Jodi Picoult. Millään en olisi malttanut pistää pois, aivan upea kirja josta on nyt tehty leffakin. Kertoo tytöstä joka haastaa vanhempansa oikeuteen oikeudesta omaan vartaloonsa. Vanhemmat "hankkivat" hänet ikään kuin varaosiksi luuydintä luovuttamaan leukemiaa sairastavalle tytölleen. Leffassa äitiä esittää Cameron Diaz. En tiedä kuinka on suomennettu, luultavasti tulee Suomeen viimeistään syksyllä. Aika raskas aihe, ja nenäliinapaketin kanssa luettava kirja. Ekat kyyneleet tulivat jo kolmannessa luvussa.. Halusin ehdottomasti lukea kirjan ennen kun näen tarinan valkokankaalta.
Tämä on jo suomennettu aikoja sitten. Minulta löytyy se hyllystä.
Ja on luettava kirja. Loppu tosin on tosi surullinen.

*muoks* Se viimeksi luettu kirja jäi ... Potteri ja Liekehtivä pikari :D Nyt menossa potteri ja Feeniksin kilta :D

Mä luin viimeksi Jennifer Weinerin Little Earthquakes. Oon lukenut monta kertaa ennenkin, ja toi oli nytkin vain välipala. Oikeasti mulla on kesken Hemingwayn Kenelle kellot soivat. Ei vaan tahdo jaksaa raskaiden työpäivien jälkeen enää mitään hirveästi aivoja vaativaa lukea. :|

Yhteistyössä