sammahäär(Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mullistava on ainakin raskaus. Järkyttävin on varmaan raskauspahoinvointi.
Peesailen ja lisään järkyttäväosioon vielä jatkuvan päänsäryn.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mullistava on ainakin raskaus. Järkyttävin on varmaan raskauspahoinvointi.
Tässä kysyttiin VIIMEISINtä järkyttävää/mullistavaa.. Vaikka olisi menettänyt isänsä pienenä,voi esim parhaillaan,ympäri vuorokauden jatkuva raskauspahoinvointi olla hyvinkin järkyttävää. Itse pääsin tosi vähällä,mutta muutama ystävä on ollu tiputuksessakin kun on mennyt niin heikkoon kuntoon..Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
no viimeinen oli tuo raiskaus... sori jos loukkasin jotain...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kysyttiin VIIMEISINtä järkyttävää/mullistavaa.. Vaikka olisi menettänyt isänsä pienenä,voi esim parhaillaan,ympäri vuorokauden jatkuva raskauspahoinvointi olla hyvinkin järkyttävää. Itse pääsin tosi vähällä,mutta muutama ystävä on ollu tiputuksessakin kun on mennyt niin heikkoon kuntoon..Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
On mullakin kova elämä takana ja tapahtunut todella järkyttäviä juttuja. Mutta viime aikoina on mennyt paremmin. Raskauspahoinvointini on kuitenkin ollut lähes joka päiväistä aamusta iltaan viikolle 15 asti, se on melko järkyttävää kun olo on ollut kovin heikko, hyvä kun jaksaa vessaan kävellä. Tässä kysyttiin VIIMEISIMMISTÄ asioista eikä koko elämän asioista.Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....