viimeisin järkyttävä/mullistava/ asia jonka olet kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
raskaus pahoinvointi järkyttävää??
jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
 
Tänä vuonna:
Mullistavimmat keskenmeno ja anopin kuolema
Järkytyin, kun tyttöni meinasi tosissaan tukehtua (olin vielä juuri saanut tietää, että odottamani vauva on kuollut kohtuuni)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:
jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
Tässä kysyttiin VIIMEISINtä järkyttävää/mullistavaa.. Vaikka olisi menettänyt isänsä pienenä,voi esim parhaillaan,ympäri vuorokauden jatkuva raskauspahoinvointi olla hyvinkin järkyttävää. Itse pääsin tosi vähällä,mutta muutama ystävä on ollu tiputuksessakin kun on mennyt niin heikkoon kuntoon..
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:
jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
Tässä kysyttiin VIIMEISINtä järkyttävää/mullistavaa.. Vaikka olisi menettänyt isänsä pienenä,voi esim parhaillaan,ympäri vuorokauden jatkuva raskauspahoinvointi olla hyvinkin järkyttävää. Itse pääsin tosi vähällä,mutta muutama ystävä on ollu tiputuksessakin kun on mennyt niin heikkoon kuntoon..
no viimeinen oli tuo raiskaus... sori jos loukkasin jotain...
 
Alkuperäinen kirjoittaja raskaus pahoinvointi järkyttävää??:
jaa luulin et tähän tulis jotain oikeesti JÄRKYTTÄVÄÄ....
mulla raiskaus, isän kuolema kun olin pieni, tappoyritys, pahoinpitelevä aviomies... ja paljon muuta.... vai raskauspahoinvoinnit.......
On mullakin kova elämä takana ja tapahtunut todella järkyttäviä juttuja. Mutta viime aikoina on mennyt paremmin. Raskauspahoinvointini on kuitenkin ollut lähes joka päiväistä aamusta iltaan viikolle 15 asti, se on melko järkyttävää kun olo on ollut kovin heikko, hyvä kun jaksaa vessaan kävellä. Tässä kysyttiin VIIMEISIMMISTÄ asioista eikä koko elämän asioista.
 

Yhteistyössä