Viime yö oli typerä *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Ensin näin ihanaa unta että miulla oli vipinää meidän puutarhurin kanssa, kiva uni. :p Toki heräsin ihan kesken unen, höh :snotty: Sitten näin kamalaa painajaista heti perään, se kyllä jatkui eikä meinannut loppua. Sitten heräsin neljältä siihen että miun pohje oli järjettömässä krampissa, au |O Nyt väsyttää ja kinttu on kipeä. Täysin turhaa tietoa mutta kerroin kuitenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
No se sopii sit varmaan Raikan kanssa hyvin samaan hommaan. :D

Miä en voi käsittää miten lyhyimmät ihmiset menee aina niin kovaa :o Miä en pysy pitkillä kintuillani niiden perässä. Raikku varsinkin, et ehdi kissaa sanoa niin se on jo nurkan takana menossa. Ja kohta huutelee että mizä on, piti olla jo? :laugh:

:D :D Joo, vähän omituista kyllä. Ollaanko me niin urautuneita?

Miulla pitäis lukea otsassa että Otavan koulutila on jumalani :snotty: Tänäänkin oli kamala ressi kun kaikki jäi levälleen. Miä olin yksin puutarhurin kanssa, kastelut ei toiminu missään ja miljoona hommaa. Ei pitäis ehkä ressata itteään hengiltä kun se on vaan koulu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miulla pitäis lukea otsassa että Otavan koulutila on jumalani :snotty: Tänäänkin oli kamala ressi kun kaikki jäi levälleen. Miä olin yksin puutarhurin kanssa, kastelut ei toiminu missään ja miljoona hommaa. Ei pitäis ehkä ressata itteään hengiltä kun se on vaan koulu :whistle:

Onhan se ärsyä jos ei asiat toimi. Mun pitäs kohta mennä tonne kattelemaan saadaanko me huomiseksi mukaan mitään. Vähän ressaa täälläkin. :D Mutta jospa se siitä... :xmas:

Onhan se ärsyä jos ei asiat toimi. Mun pitäs kohta mennä tonne kattelemaan saadaanko me huomiseksi mukaan mitään. Vähän ressaa täälläkin. :D Mutta jospa se siitä... :xmas:

Kyllä se siitä. Olis pitänyt uskoa Kävelyä kun se heti ensi tapaamisella sanoi että puutarhurin ammatti ei ole puuhastelua. Kyllä se ihan työstä käy :D

Kyllähän se useimmiten. :D Pitää vaan pysähtyä aina välillä haistelemaan kukkia, tai jotain. ;)

:laugh: *kuvittelee itsensä taas syksyllä sieraimet levällään, huumaantunut katse silmissä* On ne kukatkin kivoja :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kyllähän se useimmiten. :D Pitää vaan pysähtyä aina välillä haistelemaan kukkia, tai jotain. ;)

:laugh: *kuvittelee itsensä taas syksyllä sieraimet levällään, huumaantunut katse silmissä* On ne kukatkin kivoja :xmas:

:D :D Jep, ihan hyvä ammatti.
Mä vilksin nyt ja saapastelen ulos. :) :wave: Näkyilemisiin! :D

Yhteistyössä