Viime vkonloppuna sama jorina niinku joka vkonloppu ja vieläkin olen täällä,äijä lähti taas baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajooniintaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajooniintaas

Vieras
kaunkohan meinaan jaksaa nyt tuntuu olevan mitta täys!
Huomiselle vaikka mitä suunnitelmia ja äijä meinaa viettää krapulaansa,niin mä vähän mietinkin että ei se selvinpäin kykene oleen,niinku ikinä,mikään vkonloppu.
Tuskin sille mikään enää auttaa tohon juomisen himoon...

kellään taida mitään ideoita olla?
Muutaku sitä eroamista...
Mikä vaan vinkki kävis.....oon ihan maassa,anna mun ( ja lasten ) kaikki kestää:/

sama homma täällä, koko päivä menee aina pilalle kun hän potee krapulaas... joka on huomenna edessä. mies sanoo vaan et minä en häntä määrää, ja hän tekee kaikissa asioissa niinkun tykkää... se ei vaan ymmärrä että en mä vaan itteni takia haluu et se on joskus kotona, myös lasten...en keksi mitään ratkaisuu tähän, oon ihan loppu myöskin..ja miks se sitten on tässä perheessä jos kerran aina vaan haluaa mennä.. vitun surullista et se on se mitä hän eniten haluaa...ryyppää kun tykkää, ei maksa omia ulosottojaan(ei kuulemma tarvi, mitä välii sil mukamas on, ihan sama hänel, ym) syrjäyttää kaiken vastuun perheestää, ryyppää/muuten vaan tuhlaa kaikki rahat ja sitten saa lisää VANHEMMILTAAN kunhan pyytää!! vähänkö noloa!! typerä kun kuvittelee olevansa kaikkien sääntöjen ja yhteiskunnan ja moraalin yläpuolella...

sama täällä,nukku tos äsken olohuoneen pöydän alla ja tosi vittumainen ku herää,monta vuotta oon kattellu,3 lasta,ku sais aikakeksi lähteä mutta yhteinen omakotitalolaina,80 000 e laittaa vaan jaksamaan.Kesä on pahinta aikaa,tällä viikolla 4 kännit

alkoholisteja ne on,mutta milläs ne saadaan hoitoon,ei millään,ei ainakaan pakottamalla ja ite ne ei tajua.
olla tässä nyt sitten...jos eroon aletaan ni siitä kärsii kaikki ja sehän on sitte mun syy,vaik oikee syy onkin juominen.
Jos ei välttämättä tahtois erota..mutta mitä tähän keksis,tää tilanne ollu jo niin kauan päällä ja aina vaan mä kestän,en mä jaksa enää enkä halua kestää,haluan parempaa!

Mut jos sä kerta tiedät et hän on tuollainen ja haluat olla hänen kanssaan.

Mitä jos vaikka muttaisit omaa asennetta.Kun hän joka tapauksessa (näköjään) on krapulassa viikonlopuna niin älä odota häneltä muuta.Saattaahan olla että joku päivä yllätyt iloisesti jos hän onkin juomatta (ehkä vaikkakin yhden kerran vuodessa)

Suunnittelet omat menosi niin että et ajattele hänen osallistuvan niihin.Niin et joudu joka kerta pettymään.Eikä lastenkaan jos olette jo valmiiksi ajatelleet lähteä tekemään jotain kivaa ilman miestä.

Tuskin siihen miehen juomiseen voi puuttua ellei hän itse sitä halua.Sinun vain tarvitsee itse päättää haluatko itse sellaista katsella.Ja miten sen kanssa voi elää niin ettei se vie kaikkia voimia ja elämän iloa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Mut jos sä kerta tiedät et hän on tuollainen ja haluat olla hänen kanssaan.

Mitä jos vaikka muttaisit omaa asennetta.Kun hän joka tapauksessa (näköjään) on krapulassa viikonlopuna niin älä odota häneltä muuta.Saattaahan olla että joku päivä yllätyt iloisesti jos hän onkin juomatta (ehkä vaikkakin yhden kerran vuodessa)

Suunnittelet omat menosi niin että et ajattele hänen osallistuvan niihin.Niin et joudu joka kerta pettymään.Eikä lastenkaan jos olette jo valmiiksi ajatelleet lähteä tekemään jotain kivaa ilman miestä.

Tuskin siihen miehen juomiseen voi puuttua ellei hän itse sitä halua.Sinun vain tarvitsee itse päättää haluatko itse sellaista katsella.Ja miten sen kanssa voi elää niin ettei se vie kaikkia voimia ja elämän iloa.
Tää on niin totta,se on aina helpompi nähdä tilanne ulkopuolelta,tää tapaus jopa ryyppäs korttinsa puoleksi vuodeksi,pieni paikkakunta,hyvä ku kehtasin kaupassa käydä sen jälkeen.Niitä hyviäki päiviä on,mutta sitte niitä huonojaki,ei oo huomannu todistuksiakaa kattoo vielä.Siis muksujen.

Yhteistyössä