Viime torstain teho-osasto!! mitä tapahtui lopussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mitä viime tehiksen lopussa tapahtui? meidän digi oli jostain syystä lopettanut tallentamisen (sekä tehiksen että lostin samaan aikaan) n. 10min ennen loppua, eli mitä viimisen mainoskatkon jälkeen tapahtui?!?

Mitkä juhlat/illallinen oli kyseessä? häätkö?

Ei päästy juhliin asti. Siinä oli juttua siitä osaston sulkemisesta, ja lopussa se otti loparit se, apua mikäs sen nimi on, se serbimies :ashamed:

Mutta oispa meilläkin tollanen digiboxi, jolla vois tallentaa kahta kanavaa yhtä aikaa. Pahasti tulee noi ohjelmat tytön nukkumaanmenoaikaan. Toisaalta, ei ole vanha vhs tolleen temppuillut B)

Alkuperäinen kirjoittaja murmeliina:
Ei päästy juhliin asti. Siinä oli juttua siitä osaston sulkemisesta, ja lopussa se otti loparit se, apua mikäs sen nimi on, se serbimies :ashamed:

Mutta oispa meilläkin tollanen digiboxi, jolla vois tallentaa kahta kanavaa yhtä aikaa. Pahasti tulee noi ohjelmat tytön nukkumaanmenoaikaan. Toisaalta, ei ole vanha vhs tolleen temppuillut B)

Kiitos vastauksista kaikille! hyvä etten jäänyt paitsi mistään sen kummemmasta (vähän joo koukussa olen.. :D )

Ei meidänkään digi muuten temppuile, veikkaan et olis ollut sähkökatko tai sit olen vahingossa katkaissut virrat.. en muista, mut olin niin väsy etten yhtää ihmettelis et tulis jotain noin päätöntä tehtyä.. jäi hädän hetkelläkin nyt näkemättä.. =(

Yhteistyössä