Viime lauantaina koko päivän korkkarit ja edelleen yks varvas särkee/puutuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko tää normaalia? Ei nyt varsinaisesti satu, mutta jomottaa ja tuntuu semmoselta puutuuneelta... En yleensä käytä korkkareita ja jalat ei kovin tottuneet ole ja nyt sit tällainen :(

mulla oli ihan sama juttu kun olimme häissä ja korkeat kengät jalassa klo 13- 04 Voi että et oli koko viikon toisen jalan keskivarvas ja tuo pikkuvarpaan vieruskaveri ihan puuduksissa ja invan untuinen. Kyllä se siitä sit vähitellen hävis. Itse en kans käytä korkokenkiä juuri koskaan muutoin kun juhlissa. Pitäisi vähän useimmin käyttää jotta tottuis,mut ku on niin mukavuuden haluinen ja tallata lättäpohjilla

[QUOTE="heluna";22000825]mulla oli ihan sama juttu kun olimme häissä ja korkeat kengät jalassa klo 13- 04 Voi että et oli koko viikon toisen jalan keskivarvas ja tuo pikkuvarpaan vieruskaveri ihan puuduksissa ja invan untuinen. Kyllä se siitä sit vähitellen hävis. Itse en kans käytä korkokenkiä juuri koskaan muutoin kun juhlissa. Pitäisi vähän useimmin käyttää jotta tottuis,mut ku on niin mukavuuden haluinen ja tallata lättäpohjilla[/QUOTE]

Just mullakin toi keskivarvas jotenkin outo! Ja sama kanssa, kengät jalassa saman verran ja yleensä ei korkkareita. Tai joskus joo, mutta huomattavasti lyhyemmän aikaa...

Kaipa tää tästä rupee helppaan :D