"viiksi"karvojen nyppiminen, onko fiksua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiksivallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiksivallu

Vieras
Siis kun kasvaa tuollaisia vaaleita, suht hentoja karvoja ylähuulen yläpuolella, tietyssä valossa kimaltelevat inhottavasti. Ovat pidempiä kuin esim posken nöyhtäkarvat. Onko niitä fiksua nyppiä? Voivatko alkaa kasvamaan tummina tai jopa paksumpina?

Mitään selviä viiksiä ei siis ole :D mutta tuollaisia haivenia, jotka varsinkin kesällä kun iho ruskettuu niin näkyvät läheltä katsoessa

No ovat kyllä niin hentoisia, et tuskin mitään tulehduksia tulee. Kasvavat kyllä aika nopsaan takaisin :D

mut voiko ne alkaa kasvaa pidempinä? Siis eivät ne loputtomiin ole kasvaneet vaan kasvu on aina pysähtynyt tietyn pituisena.

Lisäks mulla kasvaa poskessa yksi vaalea karva, mutta se kasvaa kyllä pitkäksikin, ellei katkea. Nyppäisen senkin aina pois kun huomaan et on taas kasvanut. Onko muilla tuollaisia yksittäisiä karvoja paikoissa missä ei kuuluis olla?

mun tyttärellä (joka on siis vajaa vuoden vielä) kasvaa otsassa, aivan selvästi hiusrajan alapuolella yksi hius :D leikkasin sen lyhyeksi, kun alkoi mennä silmään.. tarviikin huomenna tarkastaa onko se kasvanut takaisin..

[QUOTE="a.p";28477313]No ovat kyllä niin hentoisia, et tuskin mitään tulehduksia tulee. Kasvavat kyllä aika nopsaan takaisin :D

mut voiko ne alkaa kasvaa pidempinä? Siis eivät ne loputtomiin ole kasvaneet vaan kasvu on aina pysähtynyt tietyn pituisena.

Lisäks mulla kasvaa poskessa yksi vaalea karva, mutta se kasvaa kyllä pitkäksikin, ellei katkea. Nyppäisen senkin aina pois kun huomaan et on taas kasvanut. Onko muilla tuollaisia yksittäisiä karvoja paikoissa missä ei kuuluis olla?[/QUOTE]

Mulla on yks pirun pitkä ja paksu partakarva :oD Luojan kiitos valkoinen.

Mä nypin ne pois parin viikon välein, siistimmän näköinen on vaikkakin valkoisia karvoja ovat. Mutta kun loistavat auringossa ilkeesti :( ei mulla ainakaan oo vaikuttanu et olisivat tummempia, paksumpia niistä kyl voi tulla.

Olkaa onnellisia jos ne on vaaleita tai hentoja :D
Mä olen melkein mustatukkainen luonnostaan, samoin kaikki karvat, ihan kaikkialla ovat mustia ja paksuja. Sääret, kainalot käsivarret, viikset, kulmakarvat. Karvat kasvavat myös tosi nopeasti. Jos mulla olis vaaleita karvoja en varmaan koskisi niihin mitenkään.

Mulla kasvaa toisessa rinnassa aivan nännin vieressä sellainen paksu musta karva, siis yksi ainoa mutta silti! No onneksi se yksi ainoa, ainakin vielä, vaikkakin jo monta vuotta sama homma. Nyppään sen pinseteillä aina pois kun alkaa näkyä.

Muistan myös että vuosia sitten leuassa kasvoi kaksi mustaa ja paksua karvaa, nypin nekin aina pois kun ilmaantuivat. En tiedä miksi ne alkoivat jossain vaiheessa kasvaa ja miksi tuo kasvu yllättäen loppui. Olen kuitenkin miettinyt olisko sillä mitään vaikutusta että söin siihen aikaan e-pillereitä. En kyllä tiedä mistä tuo rintakarva nykyään johtuu.

Kaikilla kasvaa enemmän tai vähemmän noita. Juurineen nyppiminen ei voimista karvojen kasvua mitenkään. Karvojen leikkaaminen/höylääminen kyllä vahvistaa. Tähänhän perustuu myös karvojen höylääminen versus vahaaminen. Vahaamallahan ne pysyvät hieman kauemmin poissa, ja kasvavat hieman hennompina takaisin.

[QUOTE="Vieras";28477416]Kaikilla kasvaa enemmän tai vähemmän noita. Juurineen nyppiminen ei voimista karvojen kasvua mitenkään. Karvojen leikkaaminen/höylääminen kyllä vahvistaa. Tähänhän perustuu myös karvojen höylääminen versus vahaaminen. Vahaamallahan ne pysyvät hieman kauemmin poissa, ja kasvavat hieman hennompina takaisin.[/QUOTE]

Höpö höpö. Mulla on myös noita ja kyllä se vaan on niin, että myös niiden nyppiminen (en ole ikinä höyläillyt tai ajellut) vahvistaa niitä ja ne kasvavat tummempina ja paksuina takaisin. Tervetuloa vaikka meille katsomaan, niin näytän alueet joista olen nyppinyt ja miten mustina ja paksuina ne kasvavat takaisin. Ja nimen omaan kyse juuri näistä viiksikarvoista.

Höpö höpö. Mulla on myös noita ja kyllä se vaan on niin, että myös niiden nyppiminen (en ole ikinä höyläillyt tai ajellut) vahvistaa niitä ja ne kasvavat tummempina ja paksuina takaisin. Tervetuloa vaikka meille katsomaan, niin näytän alueet joista olen nyppinyt ja miten mustina ja paksuina ne kasvavat takaisin. Ja nimen omaan kyse juuri näistä viiksikarvoista.

:o Mulla on ohuet ja maantien väriset hiukset, ja kulmakarvatkin on liian harvat. Kannattaisiko minun nyppiä pää ja kulmat kaljuksi, niin saisin tuuhean tumman tukan ja hyvät kulmakarvat? Hetkenhän se vain kirpaisee olla kalju, jos sillä saa loppuiäkseen hulmuavat kutrit :)!

:o Mulla on ohuet ja maantien väriset hiukset, ja kulmakarvatkin on liian harvat. Kannattaisiko minun nyppiä pää ja kulmat kaljuksi, niin saisin tuuhean tumman tukan ja hyvät kulmakarvat? Hetkenhän se vain kirpaisee olla kalju, jos sillä saa loppuiäkseen hulmuavat kutrit :)!

Ei ne ensimmäisestä nyppimisestä tummana ja paksuna, oikein terävänä kasvaneet takaisin. Mutta nypippä viisi tai kymmenen kertaa, niin johan alkaa tapahtumaan.

Ei ne ensimmäisestä nyppimisestä tummana ja paksuna, oikein terävänä kasvaneet takaisin. Mutta nypippä viisi tai kymmenen kertaa, niin johan alkaa tapahtumaan.

Höpö höpö. Se karvatuppi ei ole mikään älyllinen organismi, joka alkaa taistella elintilastaan paksuntamalla kasvavia karvoja :D Ne vain tuntuu paksummilta, kun kasvavat sileälle/nypitylle iholle.

Keskimäärinhän homma menee niin, että kun karvoja nyppii, karvatuppia vähitellen tuhoutuu -> vähemmän karvoja kasvaa takaisin. Se on yksilöllistä, millä vauhdilla tämä tapahtuu. Tämä on myös se syy, miksi joillakin 70-luvulla viivoiksi kulmansa nyppineillä naisilla on loppuelämänsä hämmästynyt ilme ;)

[QUOTE="Jenis";28477806]Höpö höpö. Se karvatuppi ei ole mikään älyllinen organismi, joka alkaa taistella elintilastaan paksuntamalla kasvavia karvoja :D Ne vain tuntuu paksummilta, kun kasvavat sileälle/nypitylle iholle.
[/QUOTE]
Höpö höpö edelleen. Testaappa ihan itse. Mulla ei ole sileä/nypitty iho missään kohdassa kasvoja. Ei edes tuossa ylähuulen tuntumassa. Olen ottanut sieltä alkuun vai häiritsevimmät pois ja antanut muiden olla. Siis ne hennoimmat ja lyhimmät. Ja alussa nämä häiritsevimmät olivat vaaleita ja pehmeitä. Mutta nykyään ne on tummia ja paksuja. Ja ne tuntee kyllä "muun karvan" joukosta erittäin paksuina ja terävinä. Vaikka ne antais kasvaa täyteen mittaansakin. Siis ei antaa olla pelkkänä sänkenä.

Karvojen oheneminen ja karvatupen kuoleminen on täysin kosmetologien keksimää huuhaata kerätä rahaa ja lisätä asiakkaita. Jos kosmetologit myöntäisivät karvojen takaisin kasvamisen entistä tummempana, niin kuinka moni enää käyttäisi ko. palveluita??? ;)

Yhteistyössä