Tuleva syksy muuttaa meidän perheen elämän totaalisesti. Mieheni lähtee toiselle paikkakunnalle töihin ja minä olen nykyisellä paikkakunnalla viikot yksin kahden lapsen kanssa. Eskarin aloittava poika ja 5 v poika. Asumme omakotitalossa, joten jo pelkistä lumitöistä selviytyminen hirvittää. Käyn töissä, mutta onneksi työmatka on kohtuullinen. Lapsilla ihana hoito/eskaripaikka. Tukijoukot satojen kilometrien päässä. Tällä paikkakunnalla olemme asuneet reilut kolme vuotta.
Antakaapa mahdolliset kohtalotoverit hyviä vinkkejä siihen, miten pnna ei pala ja arki sujuu yksin. Olen haaveillut, että voisin palkata viikkosiivoojan, mutta vielä en tiedä, onko se taloudellisesti mahdollista. MLL ei toimi hyvin täällä, joten lapsille tulee olemaan vaikeeta saada hoitoapua. Vaikka kyllä muutama tunti vapaata vaikka keskellä viikkoa tekisi hyvää.
Tätä rumbaa tulee kestämään vuoden verran. Sitten lähdemmekin ulkomaankomennukselle......
Kaikki vinkit ja vaarit otetaan avosydämin vastaan !
Antakaapa mahdolliset kohtalotoverit hyviä vinkkejä siihen, miten pnna ei pala ja arki sujuu yksin. Olen haaveillut, että voisin palkata viikkosiivoojan, mutta vielä en tiedä, onko se taloudellisesti mahdollista. MLL ei toimi hyvin täällä, joten lapsille tulee olemaan vaikeeta saada hoitoapua. Vaikka kyllä muutama tunti vapaata vaikka keskellä viikkoa tekisi hyvää.
Tätä rumbaa tulee kestämään vuoden verran. Sitten lähdemmekin ulkomaankomennukselle......
Kaikki vinkit ja vaarit otetaan avosydämin vastaan !