Viikonloppulomalle pitäis lähtee, mutta fiilis on tiessään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Miehen kanssa päästään ensimmäistä kertaa koko viikonlopuksi reissuun, ja olen ollut innoissani, tottakai. Olen myös kuvitellut miehen olevan innoissaan, mutta eipä tuo niin olekaan. On hänestäkin kiva lähteä, mutta nyt viime päivinä olen huomannut "rivien välistä", että mieluummin olisi vaikka kotona, mutta minun mieleksini lähtee.
Jotenkin lopullisesti fiiliksen vei se, kun alkoi eilen illalla puhumaan, että kai me sit lauantai iltana tullaan jo takaisin. Takeltelin siinä, että mä kyllä olen olettanut koko viikonlopun mittaisita reissua, ettei mene tuntiakaan arvokasta ja harvinaista omaa vapaa-aikaa hukkaan. No siihen sitten taipui, että jos ei lauantai iltana, niin sunnuntaina kyllä heti aamusta, ei mihinkään pitkälle iltapäivään jätetä.

Ja mua tympii, mun fiilis kivasta kahdenkeskeisestä reissusta on tiessään. Ärsyttää tosi paljon.

[QUOTE="pii";23276159]avaa suusi ja kerro mille sinusta tuntuu. kerro lopuksi kuinka tykkäät hänestä odotat kovasti yhteistä aikaa.[/QUOTE]

Kyllä tuo tietää sen, ei ole kyse todellakaan siitä, etteikö suostuisi olemaan niin kauan kuin pyydän.

Vaan siitä, että pysty itsekään nauttimaan, jos tiedän toisen olevan lähes puoliväkisin mukana. Kun tarkoitus olisi kuitenkin, että kumpikin nauttii harvinaisesta lomasta.

Voi ola että mihen mieli muuttuu, kun pääsette reissuun. Huomaa itsekin kuinka mukavaa teillä on. Mulle kävi viimeksi niin kun lähdettiin reissuun. Lähtiessä oisin halunnut palata pian kotiin, mutt jo parin tunnin päästä lähdöstä mieli muuttui. Onneksi mies ei ollut vetänyt hernettä nenään, niin omakin mieli muuttui...

voihan se johtua siitä, että kun ei ole päässyt yhteiselle reissulle aikoihin. muistan kun itse pääsin isännän kanssa yli kahteenkymmenen vuoteen eka kerran yhteiselle lomareissulle kahdestaan. en ollut yhtään innoissani, enemmän mua tympäisi koko juttu. ja tuntui, ettei meillä ole mitään tekemistä kahdestaan. että siellä me vaan hotellihuoneessa nökötöteen ja vahdataan telkkaria kuten kotonakin. ja ei ole mitään puhumista. mutta kun päästiin lähtemään niin tunnelma muuttui ja oltiin kuin joskus seurustelu aikoina. jospa teillekin kävis samalla tavalla

toivottavasti se mieli muuttuu.
tämä koko reissukin oli itseasiassa miehen idea, kun tiesi, että olen loman tarpeessa.

Mutta kyllähän tuo koko viikonlopun reissu pikkasen kutistui, kun lähdetään vasta tänään illalla, ja huomen illalla tullaan todennököisesti takaisin :(

Yhteistyössä