V
"väsynyt äiti"
Vieras
Viikon jaksoin valvoa yöt, mut viime yönä aamuyöllä otin vauvan viereen ja päätin että ihan sama missä nukkuu, kunhan antaa meidän nukkua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
että joskus lapsia vain ei haluta omaan sänkyyn nukkumaan? jotkut äidit ei saa itse nukuttua levollista unta kun heräävät vauvan joka ähkäisyyn. ja joillakin on pienet sängyt ja ahdasta.
voi että ärsyttää ihmiset jotka vöyhkää taukoamatta perhepedeistä täysimetyksestä ja tosta lapsentahtisuudesta, ja tosiassa se lapsentahtisuus sitten meinaa lähestulkoon sitä että annetaan lapsen sanella kaikki, kaikki mennään miten lapsi tahtoo. lapset tarvii rajoja, ja myöhempää elämää helpottaa huomattavasti jos vauvakin on nukkunut pienestä omassa sängyssä. tietenkään joskus lapset ei vaan ala nukkumaan omissa pedeissä, mutta eihän se selviä jossei kokeilekkaan. ja imettämisen kannalta monesti rumba raahata lasta sängystä toiseen, sen ymmärrän. vähemmän fanaattisuutta thänk juu
Vauva on 8kk. Joskus nukkui yöt hyvin, mutta muuttui levottomaksi kun tuli hampaita. Sitten otettiin viereen. Tollainen 67cm 8kg otus vaan vie sängyssä tilaa enemmän kuin minä ja mies yhteensä ja potkii ja "nipistelee" isäänsä. Ininään isä ei herää, mutta niihin potkuihin ja nipistelyihin kyllä. Aina oon tehnyt niin, että otan tytön viereen päiväunille ja aamulla jos herää kun iskä lähtee töihin.