viikon 7 plussaajat-pino

Voi itku :'( Lämpöinen halaus :hug: suppikselle ja siiri-miinalle! Toivottavasti kaikilla keskenmenon kokeneilla plussaa pian uudestaan ja pysyy loppun asti kyydissä. Ois mahtavaa, jos pysyisitte listoilla, mutta on varmasti tosi vaikeaa ja raskasta lukea vauvajuttuja ja muuta :( No, huomenna päivä uus, vai miten se nyt meneekään.. :hug:
 
Suppis ja Siiri-Miina, olen tosi pahoillani myös teidän puolesta :hug:
Nyt on alkanut itseäkin pelottaa... :'( ei pitäis ajatella niin.
Kun sais äkkiä edes tietää, onko kaikki kunnossa! Ei jaksa odottaa... ultra vasta ens vkon torstaina!!
 
Siiri-miinalle lämmin :hug: ja toivotaan, että ultrassa kaikki näyttäisi hyvältä.

Meillä oli tänään onnen päivä, sillä oli se kauan odotettu ultra ja siellä oli n. 1 cm pituinen "toukka", jonka pieni :heart: lyö. Olo on todella helpottunut, kun tietää, että masussa on asukas, jolla on kaikki hyvin.
Menossa nut rv 7+2 ja la varmistui 24.10
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 21:59 kuu-ukko kirjoitti:
Siiri-miinalle lämmin :hug: ja toivotaan, että ultrassa kaikki näyttäisi hyvältä.

Meillä oli tänään onnen päivä, sillä oli se kauan odotettu ultra ja siellä oli n. 1 cm pituinen "toukka", jonka pieni :heart: lyö. Olo on todella helpottunut, kun tietää, että masussa on asukas, jolla on kaikki hyvin.
Menossa nut rv 7+2 ja la varmistui 24.10
Hei kaikki! :)

Ihanaa, että kaikkien tässä porukassa tapahtuneiden keskenmenojen keskellä jotain kivaakin: Kuu-ukko sai nähdä oman rakkaan toukkansa! Samaa kaipaan ja odotan minäkin, ei ultraa vielä varattuna tai mitään, mutta ehkä jotain tietoa maanantain neuvolasta. :heart: Nyt menossa rv 7 + 4.

Suppikselle vastaus tulikin jo...

Meillä päin kaikki OK, paitsi että jonotin eilen terveyskeskuksessa virtsatietulehdusepäilyjeni kanssa :\| - tuloksena vähän bakteereja mutta ei sen kummempaa. Terveyskeskuksesta sanoivat, että juttelee lääkärin kanssa, kun olin huolissani yhdistelmästä raskaus + mahd. tulehdus, ja soittaa sitten minulle, mutta eipähän tänään soittanutkaan. Jaahas, huomenna sitten soittoa sinnepäin, ilmeisesti eivät kuitenkaan olleet antibiootteja määräämässä ja varmaan paras niin, kunhan vain ei lievässä tulehduksessa mitään riskiä olisi pikkuiselle. No, heti maanantainahan sitten testataan uudestaan.

Olen nyt noin viikon kärsinyt aikamoisesta kuvotuksesta, kävinpä eilen koulussa ollessani oksentamassakin. :\| Närästää myös ja suurin osa ruoasta ällöttää kamalasti. Eturivin ällötyksiä ovat itse tehdyt makeat leivonnaiset. :LOL:

On ollut tosi surullista ja pelottavaakin lukea huonoja uutisia. Voimia, vointeja ja jaksamista. Pikaista uutta plussaa niille, joilla kävi nyt huono tuuri. :hug:
 
Kalenteri: Mullakin on ollut kuvotusta (viime lauantaista asti), nyt viime päivät onneksi vähemmän =) Oksentamaan asti ei ole tarvinnut mennä. Tuntuu, että pienet unet auttavat pahaan oloon.. Ja appelsiinit, ah niin mainiot appelsiinit!

Seksihalut olleet viikon kateissa :ashamed: Mutta liekö tuo nyt kummakaan, kun oksettanut ja ällöttänyt..

Mulla eka neuvola tasan kahden viikon päästä ja ilmeisesti vasta siellä annetaan aika ekaan ultraan! Tuntuu olevan ikiaikojen päässä tuo kaksikin viikkoa, en keksi miten jaksan odottaa vielä sen yli :\| Mutta pitää vain toivoa, että kaikki olisi ok.

Aletaan kohta katsomaan pikkuveljien (8 ja 10 v) ja kullan kanssa lehmäjengiä B) Kuulemisiin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 18:59 Kanttarelli82 kirjoitti:
Kalenteri: Mullakin on ollut kuvotusta (viime lauantaista asti), nyt viime päivät onneksi vähemmän =) Oksentamaan asti ei ole tarvinnut mennä. Tuntuu, että pienet unet auttavat pahaan oloon.. Ja appelsiinit, ah niin mainiot appelsiinit!

Seksihalut olleet viikon kateissa :ashamed: Mutta liekö tuo nyt kummakaan, kun oksettanut ja ällöttänyt..

Mulla eka neuvola tasan kahden viikon päästä ja ilmeisesti vasta siellä annetaan aika ekaan ultraan! Tuntuu olevan ikiaikojen päässä tuo kaksikin viikkoa, en keksi miten jaksan odottaa vielä sen yli :\| Mutta pitää vain toivoa, että kaikki olisi ok.

Aletaan kohta katsomaan pikkuveljien (8 ja 10 v) ja kullan kanssa lehmäjengiä B) Kuulemisiin!
Moi Kanttarelli, kyllä täytyy kokeilla noita aplareita. Hedelmät ylipäänsäkin tuntuvat ihan varteenotettavalta ruokavaihtoehdolta, ei herätä ällötystä ainakaan ajatuksena... Kyllä oon aivan liian vähän niitä viime aikoina syönyt. Voi, mulla kyllä vain ällötys lisääntyy, samoin on jotain närästyksen tapaista. :\|

Puolison kanssa kanssakäyminen ei juuri houkuttele muakaan. Ylitehokas nenä on ruvennut reagoimaan jo toisen hengityksen hajuun...

Kaikkien palstalaisten vastoinkäymisten keskellä olisi kova halu jo tietää, miten masussa voidaan, mutta ei kai tätä nyt voi vauhdittaa. Kunpa oltaisiin jo viikolla 15 tai jotain ja kaikki hyvin, olisi vähemmän levoton mieli.

Jaksellaan! =)
 
mittari harmaana
Heippa...

tulin pyörähtämään. flunnsa iski, taas... mulla on kyllä kiertäny kaikki mahdolliset taudit. vielä ei ole tullut poistumisvuotoa ja siihen toiseen ultraan on vielä viikko, elämäni pisin viikko... vaikka kyllä tiedän että siellä ei ketään enää ole. tyhmältä tuntuu että sisällä on tyhjä pussi :(
mä haluaisin jo siihen ultraan et pääsisin kaavintaan ja odottamaan seuraavia menkkoja et pääsisi yrittämään sitten uudelleen :/

on ollu tosi outo olo. kaikki ilo on kadonnut... kiva kuitenkin käydä lukemassa täällä teidän kuulumisia ja hyviä uutisiakin =)

voikaa hyvin :heart:

-mittari-
 
Nea
Ajattelinpa minäkin liittyä viikon 7 plussaajiin :) Nyt siis rv 7+6, oireita ei kauheesti ole ollut, jonkun verran pahoinvointia ja väsymystä sekä rinnat kipeet. Tasan viikon päästä eka neuvola, sitä kovasti odottelen.
Aurinkoista viikonloppua kaikille! =)
 
Auli L
Siiri-miina... voi ei, sinäkin! :'( :hug: Voimia!!!! Tosi raskasta lukea teidän keskenmenoja, vaikka sekin on elämää... Mutta silti.
Nyt on tunteet niin pinnassa, ettei voi kuin itkee. Lapset ihmeissään tuossa vieressä kattelee... :\|

Jotenkin tuntuu pahalle, kun itsellä jo kolme muksua ja neljäs on viikoilla 11+3 ja kaikki tähän asti hyvin. Toivoisin niin muillekin tämän ilon ja epävarmuuden! Parempi sekin kuin tuska.

Voimia teille kaikille ja vaikkei uusi raskaus ikinä tulekaan korvaamaan sitä minkä nyt menetitte niin toivottavasti saatte pian terveen lapsen, mikäli haluatte "sen" heti. :wave:

Suosittelen pitämään ainakin yhen kierron väliä, ennen kuin aloitatte yrityksen uudestaan, sais hormoonitoiminta jotenkin normalisoitua ja varmemmin on kaikki edellisen ongelmat menny ohi.

Voimia ja tsemppiä!!! :heart: :hug:
 
Hei vain!
:wave:
Kävimme tänään veljien kanssa uimahallissa virkistäytymässä ja sen jälkeen poitsut hinkui heselle, no ei kai siinä auttanut kuin syödä itsekin kana-ateria :D Nyt onkin sitten maha kipeänä, ja toivon että on vain kana-aterian aikaansaamaa nipistelyä eikä pahempaa :/ uin ja laskin vesiliukumäkeä (juu juu :p ) kyllä aika tomerasti, toivottavasti en rehkinyt liikaa.. Tyhmää kai miettiä tällaisia, mutta maha on nyt kyllä todella kipeä. En voi olla pikkuisen huolestumatta :headwall: No, pitää napostella nyt iltasella jotain kevyttä kuten jugurttia ja appelsiineja, jospa se siitä tasottuisi..

mittari: en kuitenkaan osaa olla toivomatta, että ens viikon ultrassa näkyis jotain.. eihän sitä ihan varma voi olla? mutta ehkä parempi varautua ihan kaikkeen, sillä aina ei toivominenkaan riitä. :ashamed: yritystä ei ainakaan puutu. olet mielessäni. :hug:

nea: teretulemast joukkoomme kirjavaan! :flower: :wave:

kalenteri: luulen, että myös kiivit vois auttaa, en ole kyllä vielä kokeillut :p jääkaappikylminä tietenkin!

niin ja finniystäväiseni ovat vihdoin ehtineet piirittämään naamaani! nousivat sitten sinne asti kierolaiset! =)

perjantaita kaikille!! =) =)
 
siiri-miina harmaana
Kävin eilen ultrassa ja kohtu oli tuhjä ja vuotoa on tullut tostai ja pe
Nyt ei tänään enään mutta kai sitä vieläkin tulee.
Loppujen lopuksi kaikki kuitenkin on hyvin, jos sikiössä oli vikaa niin luonto hoiti sen asian ja raskaaksi tulin joten uusi raskauskin on mahdollinen.Todellakin sen yhden kuukauden jälkeen,PITKÄ AIKA odottaa.
Ei tarvita kaavintaa koska kohtu on tyhjentynyt niin hyvin ja pienentynytkin jo.
Rinnat edelleen kipeät mutta hieman jo pienentyneet(olivat kuin kaksi palloa :) )
Tälläiset keskenmenot ovat aivan kamalia, mutta pitää vaan löytää niitä positiivisia asioita vaikka väkisin.
Harmittaa tosi paljon kun viisi pitkää kuukautta yrittää ja sitten mene kesken ja taas ollaan lähtökuopissa :'( :'(
Miten muilla, onko kierto palautunut normaaliksi vai onko sekoittanut koko systeemin?

Kaikille viikon 7 plussaajille onnea ja voimia!
KAsvatelkaahan masua älkääkä murehtiko liikoja vaan nauttikaa täysin :heart:
 
mittari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 08:29 siiri-miina harmaana kirjoitti:
Miten muilla, onko kierto palautunut normaaliksi vai onko sekoittanut koko systeemin?
mulla silloin keskenmenon jälkeen oli 4 kuivaa päivää ja sitten tuli vuotoa taas 5 päivää ja sen jälkeen meni 26 pv, jonka jälkeen oletin niiden olevan normaalit kuukautiset ja siitä eteenpäin normaalisti.... (katsoin äsken vanhasta kalenteristani) :)

kyllä se kurjalta tuntui silloin, mutta ajattelin myös että onneksi kohtu kuitenkin tyhjeni itsestään ja kaikki meni siltä osin hyvin. Nyt toivon samaa että tyhjentyisi itsestään jos kerta tuulimuna on.... ja säästyisi tulehduksilta ym. :/ pelottaa se kaavinta....
 
mittari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 11:57 Kanttarelli82 kirjoitti:
Mahakivut taisivat johtua hurjista ilmavaivoista :D Voi ihminen sitten ollakin säikky.. :headwall:
siis mitä opimme tuosta, jos olet raskaana ja mahaan sattuu niin koita ensin käydä vessassa ja mieti sitten uudelleen :LOL:
toi oli hauska...

p.s mä vaan pyörin täällä lueskelemassa vieläkin.... :ashamed: :D
 
Heippa,

tullut tosiaan raskaampaa luettavaa tästä palstasta. Ei voi muuta sanoa kuin edelleen toivottaa voimia Siiri-miinalle, Suppikselle, Pirpanalle ja Mittarille :hug: ja toivoa, että Mittarin asukki oli ultrassa vain piilossa jossain. Itseäni kyllä vähän pelottaa se mahdollisuus, että mitä jos tässä ei kävisikään hyvin, mutta yritän olla antautumatta sen pelon valtaan ja luottaa vaikka tilastoihin... :\|

Nea, minunkin puolestani tervetuloa porukkaan! :)

Täällä kuvottaa voimakkaasti: jo ajatus eräästä rahkapiirakasta, josta aiemmin tykkäsin, meinaa saada laatan lentämään! :LOL: Kanttarellin suosittelemat appelsiinit tuntuvat auttavan, samoin muutenkin napostelu. En uskalla sitä kiiviä kokeilla, koska olen sille allerginen, mutta hyvä tietää, voinpahan kertoa eteenpäin, jos vaikka jollain muulla auttaisi. Rinnat ovat ihan turvoksissa ja vessaan herään pari kertaa yössä. Vatsaa ei enää voi vetää sisään "suoraksi" niin kuin aikaisemmin, vaan pakosti jää pieni kumpu sivuprofiiliin. Tällaisia oireita, joista liikuttuneena puolisoni on muuttunut huonepalvelijaksi. :LOL:

Huomenna meitsillä neuvola edessä, vähän iloisesti jännittää se ja toivon, että saan sieltä kaikenlaisiin tuskailuihin ja uteluihin vastauksia. Puhelimessa kuulosti todella mukavalta, ja uskon, että nokakkain on myös kiva neuvolantäti siellä. :)

Nauttikaahan kauniista sunnuntaipäivästä! T. Kalenteri
 
Kävin perjantaina vaa´alla uimahallissa ja paino oli noussut jo 2,5 kg. Eipä tuolla muuten väliä, mutta hieman rupesi hirvittämään, että jos sama tahti jatkuu niin :ashamed: ei kyllä mahdu kohta mitkään vaatteet päälle.. Suurin osa entisistä farkuista puristaa epämukavasti ja olenkin pitänyt viimeisen viikon hameita. Jostain luin, että painoa alkaisi tulla vasta 10 viikosta eteenpäin. Miten teillä?

Ja maha kyllä pömpöttää mukavasti, johtuuko sitten vain painon noususta -en tiedä. Mieshän tuota saunassa aina silmämääräisesti arvioi, ja tyytyväinen tuntuu olevan, kun on kasvanut =) Rintojen hienoisesta paisumisesta on tietty ihan innoissaan :LOL:

Vanhempani kävivät meillä siis nyt viikonloppuna yökylässä ja täytyihän meidän kertoa ilouutiset :D Kovasti olivat onnessaan! Heillä jo ennestään yksi lapsenlapsi, joten siirtyminen mummuksi ja papaksi alle viisikymppisinä ei aiheuttanut sen suurempaa shokkia.. Vielä sitten odotetaan pääsiäiseen, että päästään kertomaan miehen vanhemmille. Saas nähdä millainen shokki siellä syntyy, kun tuleva isukki on anopin vanhin poika, eli eka lapsenlapsi tulossa, ja anopilla itsellään nuorimmainen 7-vuotias. On saanut kultani 16-vuotiaana ja on itse nyt 41. Eli aika nuori mummu :D Eikä appiukkokaan ole montaa vuotta vanhempi (oisko 44).

No siinähän tuli melkeen Raamatun sukuselvitys tehtyä! Teitä kiinnostaa varmasti oikein kovasti tällaiset detaljiit.. ;)

Mutta ennen pääsiäistä tapahtuu jotain oikein ihanaa, nimittäin eka neuvola! Voihan lopulta olla kamalakin kokemus, mutta jospa ei! Kerro Kalenteri sitten, miten sulla huomenna meni, uteliaana täällä odotan.. Jospa kuulet pienen sydänäänet! :heart:

Kaunista (täällä ainakin upea ilma) sunnuntaipäivää kaikille!!
 
Unohdin kertoa ehkä tärkeimmän uutisen, nimittäin mies sai ainakin viideksi kuukaudeksi töitä!! :D :D :D Toissapäivänä soittivat entisestä työpaikasta ja tarjosivat paikkaa.. Kyllä olemme olleet iloisia täällä, pystytään ostamaan vauvalle nyt huoletta ne jutut, joita ei käytettynä/kirppiksiltä saada, ja ehkä jopa muutetaan isompaan kämppään kesällä. Tämä kun on vain 44,5 m2 ja sauna puuttuu kuten myös hissi ja ollaan toka kerroksessa.. Lisäksi mä saan kesällä päivisin rauhassa tehdä gradua kun mies on töissä :D
 
pirpana74 harmaana
\p.s mä vaan pyörin täällä lueskelemassa vieläkin.... :ashamed: :D

[/quote]

kuin myös... :ashamed: ei tästä niin vaan eroon pääse, riippuvuussuhde kun pääs jo muodostumaan.. :attn:
 
Heippa vaan !

Täällä ei myöskään maistu minkäänlainen makea leivonnainen, ajatuskin yököttää ...Nehän sanoo, että poikaa oottaessa ei maistu makea. Mulla piti ainakin esikoisen kohdalla paikkaa vai oliko kenties sattuma. Yrppä tulee ihan mihin aikaan tahansa, päivällä ja illallakin on tutustuttu pytyn saloihin ...

Musta tuntuu, että mulla on nyt sellainen maha kuin esikoisella 3-4 kk, joten toivottavasti saataisiin pidettyä piilossa sinne 12rv:lle.

Oikein aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille ! =)
 
kuu-ukko: mikähän minulla ennuste, kun sekä makea että suolainen maistuu liiankin hyvin :LOL: Ihan tarkkaan kun miettii, niin himpun verran enemmän kyllä saattaa kallistua suolaisen puolelle, mutta tänäänkin piti mustikkapiirakka leipoa :D Jospa ovatkin kaksoset ja kumpaakin sukupuolta yksi kappale ;)

Toivottavasti sulla alkaa pahaolo hellittää pian!

Nyt lähtee tämä nukkumaan \|O Makoisia unia kaikki!
 
Hei taas, pikaisesti käyn ennen kuin kaadun petiin, niin kovin väsyttää!

Kiva oli kuulla kuulumisianne. Nuorta sukua on Kanttarellilla, minun vanhempani ovat äiti kohta 55 ja isä tänä vuonna 53, puolison vanhemmat kuusikymppisiä. Kerrottiin muuten niillekin eli appivanhemmille, mahdoinko jo mainita? Olivat todella onnellisia, ja anoppi jopa tulee minua ja olojani hoitamaan ylihuomenna, kun mies lähtee työmatkalle. =) Huonepalvelijan sijainen siis! - Mutta oikeasti musta on kiinnostavaa lukea sukuselvityksiä, oikein heittäydyn niihin, antaa tulla vaan!

Niin, oli se neuvola tänään, ja kivasti meni. Ei kuunneltu vielä minkäänlaisia sydänääniä, näyttää kovasti siltä, että niitä joudun odottamaan viikon 12 lopulle, kun on lääkärin aika. Harmi sinänsä. Huojensi, kun terkkari sanoi, että jos olisi kohdunulkoinen, olisi todennäköisesti tullut jo ilmi. Toivotaan, että oli oikeassa. Kiva nuori nainen oli joka tapauksessa, tuntui helpolta puhua ja kysellä kaikkea.

Sellainen vähän jäi painamaan, että hemoglobiinini on niinkin alhainen kuin 102. Rautaa saan alkaa ottaa vasta viikon 12 jälkeen. Ei ihme, että on urvelo ja heikko olo. Ei muuta kuin pinaattia, persiljaa ja nokkosta (mistäs sitä?), pakasteherneistä en ole varma, että saiko niitä syödä, ainakin kuumentamalla tietysti saa. Virtsanäytteessä oli jotain pientä, mikä ei ihme, sillä mullahan on nyt antibiootti siihen meneillään, kerroinkohan? Se Kuhmon pitkä ulkovessailuviikonloppu taisi olla tottumattomalle vikatikki tässä suhteessa.

Neuvolasta noin yleisesti ottaen, että hyvin kannustavaa, rohkaisevaa ja informaatiopitoista aikaa olivat nuo peräti puoli tuntia. Sain myös esitteitä tukun sekä äitiyskorttini, mikä liikutti kovasti, jotenkin tajusin taas jotain lisää asiantilan todellisuudesta! :)

Ja nyt taas päivän mittaan olo muuttunut kurjemmaksi, hassua kun aamulla oli niinkin hyvä olo, että mietin, onko kaikki kunnossa... :\| Ei ainakaan muutosta eiliseen vointiin verrattuna. Ja se rahkapiirakka on edelleen ehdoton OUT! :LOL:

Painosta vielä: sanoisin, että ehkä reilu kilo olisi tullut. Ja alan olla vakuuttunut siitä, että maha tosiaan on kasvanut. Tuntuu napakalta mutta pyöreältä.

Yötä vaan, nyt tänne tuli nukkumatti! =)
 
Auli L
Huhuu!!!

Minä sitten sain flunssan. Meijän tytöt on influenssassa ollu nyt 1,5 viikkoo, onneksi paranevat nyt. Mutta nytpä minä sain taudin. Sitkeesti pidin tätä perjantaista asti, mutta nyt ei pystynyt... Kävin sit päivystyksessä ja heh... poskiontelontulehus, kurkunpääntulehus, keuhkoista kuului rahinaa ja korvat oli alipaineiset!!! :eek: Että jee!!! No, sain sit kuurin ja tottapahan se helpottaa, sitten joskus.

Olo on kyllä kuin jyrän alle ois jääny.. mutta kyllä se tästä. Sohvalla on hyvä nukkua, kun saa tuettua ittensä helposti puoli-istuvaan asentoon, ei räkä tee kepposia ja pitää tuo sohva muistaa loppuraskaudesssakin... :whistle:

Mulla on huomenna se sokerirasitus... ei huvita yhtään. Mutta pakkohan sinne on mennä, en voi sirtää sitä enää uudestaan ja joskushan se on tehtävä. Parempi nyt kuin myöhemmin. Eikö vain?!

Mulla on se NP-ultra ensi maanantaina... pikkusen jänskättää... Maha on sen verran iso, että kaksosia "pelkään".. Voi tietysti olla, että päivällä syömäni pizzapalaset turvottivat.. ;) Eiköhän sekin selviä. Mutta muistan kyllä jatkossa, että pizzaa EI IKINÄ raskausaikana, tulee kamala turvotus ja närästys. Ei hyvä.

No, on tuo maha muutenkin pikkusen huolestuttavan kokoinen... Mutta kerron sitten kuinka kävi. Ties vaikka ois vaan paikkojen löysyyttää tai kuvitelmaa tai vaikka ihan rehellistä lihomista. :LOL:

Unia vaan kaikille!!! :wave:
 
Aulille kunnon terveys :hug: ! Hurjan kuuloisesti erilaisia tulehduksia :snotty: Jospa paranevat raskaana ollessa nopeammin? Toivotaan ainakin! Ja ihan olen sitä mieltä että parempi pian kuin myöhään se sokerirasitus tehdä, ompahan sitten yksi huoli vähemmän..

Kalenteri: Ja sinullakin tulehdusta, no on se kurjaa :( Itselläni oli virtastietulehduksia lukioaikana useita, ja ei ollut kivaa ei! Onneksi sen jälkeen olen niiltä säästynyt.
Anoppisi on oikein ihanan kuuloinen ihminen! Täälläkin joku kaipaisi huonepalvelijaa.. ;) Mies kyllä on ollut tänään huomioiva ja saanut ollakin, sen verran on ollut kurja päivä. Eli liian paljon kouluhommia (juuri sain ne lähes valmiiksi ja olen ihan töttöröö.. väsyttää) ja sen päälle oikein huono olo :headwall: Ei tule oksennus, mutta maha on kyllä ihan sekaisin ja etoo/yrjöttää koko ajan. Päiväunet auttoivat hetkellisesti, mutta sitten se taas alkoi. Edes appelsiinit eivät ole auttaneet ;)

Mitenkähän mittari pärjäilee? :hug:

Ihan pakko mennä petiin, silmät ei pysy auki ja huono on olo. Hyviä unia, rahkapullan kuvia.. ;) No, ei vaiskaan kalenteriseni, en sitä sulle toivo :LOL:

-kanttis
 

Yhteistyössä