viikon 7 plussaajat-pino

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 13:31 pirpana74 kirjoitti:
Kesken meni tällä kertaa :'( :'( , parempaa onnea muille haamujengiläisille..! :heart: Eihän tässä auta muu kuin räpiköidä ja toivoa, että parin kuukauden päästä voisin olla täällä taas jakamassa onnellisempia asioita, jospa sittenkin meillekin onni suotais..

Voikaa hyvin..!!

:heart: :llä, pirpana
No voihan itku :'( , oikein lämmin :hug: ja jaksamista eteenpäin.
Toivotaan parempaa onnea seuraavalla kerralla. :heart:

Tänään tein sitten lähempää tuttavuutta sen WC-pöntön kanssa. Onko muilla jo alkanut pahoinvoinnit ?

Täällä on perhosia mahassa vilisemällä, sillä keskiviikkona olisi eka ultra. Ihanaa, nähdä onko kaikki kunnossa.


 
Auli L
Pirpana: Voin vaan kuvitella miltä tuntuu!!! Otan osaa ja saat ison :hug: :n! Voimia! Kyllä se vielä tärppää ja sitten se onkin jo kunnollinen ja valmis tulemaan ja elämään maailmaan! :flower: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2005 klo 13:31 pirpana74 kirjoitti:
Kesken meni tällä kertaa :'( :'( , parempaa onnea muille haamujengiläisille..! :heart: Eihän tässä auta muu kuin räpiköidä ja toivoa, että parin kuukauden päästä voisin olla täällä taas jakamassa onnellisempia asioita, jospa sittenkin meillekin onni suotais..

Voikaa hyvin..!!

:heart: :llä, pirpana
heippa...

pirpana, olen pahoillani...............................

mulla myös mieli maassa. ultrassa alakautta tänään rv 6+2 näkyi vain raskauspussi, ei minkäänlaista alkiota. eli ilmeisti on tuulimuna :'( :'(
olisi pitänyt jonkunlainen piste edes näkyä... tää on jo toinen kerta, mä en kestä...
... eka päättyi keskenmenoon v. 2003 ja sen jälkeen ei ole tärpänny ja endo löytyi ja nyt kun tärppäsi niin tuulimuna siellä sitten onkin...

mä niin mielissäni olin tästä.., varasivat 2 vkon päähän seuraavan ultran. jos ei ole tullu pois siihen mennessä ja siellä ei tosiaan ketään ole niin sitten kaavintaan...

miten tämän kestää... ?? voihan sitä ajatella että seuraavalla kerralla kaikki onkin ok, mutta tämä on jo toinen kerta... raskaus alkaa, mutta päättyy tai alkio ei kasva, mitenhän sellaista hoidetaan :(

voi olla että vetäydyn hetkeksi tältä palstalta nuolemaan haavojani ja toivon ihmettä että 2 vkon päästä siellä olisikin jotain.. turha kuvitelma... :\|
 
Auli L
mittari: Voi sinua... :hug: Toivotaan sitä ihmettä! En osaa muuta sanoa. Mulla on ollut tuulimuna ja raskasta oli, mutta kyllä siitä hengissä selvitään! Voimia!!! :flower:
 
pirpana74 harmaana
mittari, ihan mielettömästi voimia sullekin......... :'( :hug: epätietoisuus käsittämättömän rankkaa, se on pahinta, en voi muuta sanoa, kuin että koita jostain löytää niitä voimia jaksaa eteenpäin. takuulla olet ajatuksissamme, ja toivotaan, että jollain ihmeen kaupalla se pienokainen sieltä sittenkin löytyisi.. :heart:
 
Mittarille voima :hug: ja jaksamista tulevaan. Se on todella rankkaa, kun on ehtinyt iloitsemaan suuresta onnesta ja sitten yksi ultra muuttaa kaiken. Tiedän kokemuksesta miltä se tuntuu, kun siellä ei näykään mitä pitäisi.
:heart: :hug: :heart:
 
siiri-miina
Mittarille ja pirpanalle suuret halit tuli niin paha mieli :'( :'(
Ei ole sanoja mutta koittakaa jaksaa :hug:
Jotenkin tuntuu niin pelottavalta ajatella keskenmenoa mutta se on tätä elämää ja kaikki otetaan vastaan mitä annetaan ja kestetään!!!

T:siiri-miina
 
Pirpana ja Mittari!! Mä olen tosi pahoillani teidän puolesta :'( Koittakaa molemmat jaksaa! En voi edes kuvitella, kuinka pahalta teistä varmasti tuntuu, kun jo ehditte pienokaisistanne iloita... mutta seuraavalla kerralla on varmasti jo onnea mukana! :hug:
 
Suppis
:'( Surukseni voin nyt todeta että sain keskenmenon viimeviikolla..
ne vuodot ja vihlovat kivut tarkoittivatkin sitä..
kohtu näyttää tyhjentyneen normaalisti ja tuo HCG arvokin oli jo pe 23 vielä toinen tarkistus 14pv.. vuotoa tuli aikas paljon sitten pe -su välillä nyt vähän helpottaa jo .
mutta silti on se surullista. ei mahda mitään vaikka kuin ajattelee että se on luonnon oma keino..
odottelen nyt tervehtymistä ja palautumista normi elämään..

 
mittari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2005 klo 11:18 Suppis kirjoitti:
:'( Surukseni voin nyt todeta että sain keskenmenon viimeviikolla..
ne vuodot ja vihlovat kivut tarkoittivatkin sitä..
kohtu näyttää tyhjentyneen normaalisti ja tuo HCG arvokin oli jo pe 23 vielä toinen tarkistus 14pv.. vuotoa tuli aikas paljon sitten pe -su välillä nyt vähän helpottaa jo .
mutta silti on se surullista. ei mahda mitään vaikka kuin ajattelee että se on luonnon oma keino..
odottelen nyt tervehtymistä ja palautumista normi elämään..
suppis... täällä myös myötätunto sinunkin puolella... meillä muutamalla on nyt ollut huonoa tuuria :hug:
 
Suppis
Hitsi,
Kiitos olette ihania enkeleitä :saint:

lykkyä kaikille tasapuolisesti ja keskenmenneet.. ei lannistuta, toivotaan että luonto hoitaa homman seuraavalla kerralla paremmin.
 
Voi ei :'(

Tulin takaisin listoille niin iloisin mielin valmiina marmattamaan Kainuussa koetusta ulkovessasta ja pahoinvoinnista... Ja nyt itkettää Pirpanan, Mittarin ja Suppiksen puolesta ihan kamalasti.

Mittari, jospa se rääpäle sieltä sittenkin löytyisi, katsotaan, mitä tulevaisuus tuo! :hug: Pirpanalle ja Suppikselle uutta tärppiä heti paikalla! :hug: Pysyttehän listoilla mukana ja ilahdutattehan pian uusilla plussilla?

Voimia ja halauksia. Ootte ajatuksissani! :heart:
 
Suppis
Kalenteri: olen myös Kainuusta kotoisin .. ymmärsinkö oikein että sinäkin .. kun siellä kerta vierailit.. mistä sieltä sinä?
voit laittaa privaatti viestiä myös osoitteeseen niina_susanna@hotmail.com :wave:
 
siiri-miina
Heippa

Eilen alkoi alavatskivut ja vuoto :'( eli kesken meni tällä kertaa.
Perjantain on se ultra niin sillon selviää sitten onko kohtu tyhjentynyt.
Tämä on kyllä kamalaa, tosi monella on mennyt 7-viikon plussaajilla kesken kun olen noita vanhempia juttuja lukenut.
Mutta elämä on tätä, koitetaan vaan jaksaa!
Ja kohtahan me ollaan taas täällä takaisin vai mitä?
Miten paljon sitä vuotoa kuuluu tulla? Mulla ei kovin paljon ole tullut ainakan vielä ja sellaista ruskehtavaa :/
Pitääkö pitää kuukausi väliä ennen kuin saa yrittää uutta raskautta?
:hug: HALAUS KAIKILLE
 

Yhteistyössä